امانی در تذکری موضوع افزایش حقوق کارکنان شهرداری و تغییر مستمر شهردار منطقه ۱۹ را مورد توجه قرار داد و از شهردار تهران خواست تا به این موضوعات رسیدگی کند.

ناصر اماني

به گزارش همشهری آنلاین، ناصر امانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر با اشاره به مشکلات مردم منطقه ۱۹، تصریح کرد: در ۱۰ ماه گذشته سه شهردار در این منطقه تغییر کرده و این گلایه صحیح است.

او تأکید کرد: ما در شهرداری نیروهای زیادی داریم و مردم تقاضا دارند که از نیروی بومی در منطقه بهره گرفته شود. از شهردار تهران تقاضا داریم در اولین فرصت یک شهردار که قابلیت جابجایی و تغییر نداشته باشد، برای منطقه ۱۹ منصوب کند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ضمن حمایت از حقوق کارکنان، یادآور شد: مردم ناراضی هستند و با مشاهده مسئولان، به آنها حمله می کنند. این موضوع در دولت اعلام شد که ۱۰ درصد حقوق کارکنان دولتی افزایش پیدا کند اما از ۱۲ هزار نفر نیروی شهرداری تهران، دو هزار نفر حتی یک ریال افزایش حقوق نداشته اند.

امانی افزود: افزایش حقوق کارکنان شهرداری مناسب نبوده است. از شهردار می‌خواهیم در هیئت دولت به جدیت مشکل حقوق کارکنان را مطرح و افزایش حقوق و فوق العاده خاص کارکنان را پیگیری کند. شهرداری بار مالی این اقدام را پذیرفته و هیچ باری برای دولت ندارد لذا از شهردار تهران می‌خواهیم درخواست صدور مجوز از سوی دولت برای این اقدامات را با جدیت مورد پیگیری قرار دهد.

کد خبر 691535
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha