چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵
۱ نفر

شهرداری منطقه۲۲ طرح ورزشی و گردشگری ویژه بانوان را با عنوان تپامت (تپه‌نوردی و سلامت) با حضور علاقه‌مندان به تپه‌نوردی در مسیر تپه شهدای گمنام شهرک شهید باقری تا شهرک چشمه و محله آبشار برگزار می‌کند.

پیاده روی منطقه22

به گزارش همشهری آنلاین،  «حسین هوشیار» معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: «این طرح با هدف بالا بردن عزت نفس و ایجاد انگیزه برای مادران و دختران در راستای شناخت فرد ازتوانایی‌های خود و گام برداشتن به سوی کیفیت بهتر زندگی پایه‌ریزی شده است. زیرا ورزش مهم‌ترین عامل رهایی از فشارها و تنش‌های روحی و مقابله با بحران‌های آسیب‌زای زندگی است.

برهمین اساس طرح تپامت از مجموعه برنامه‌های مورد حمایت دبیرخانه ریحان شهر در شانزده مرحله و به همراه برنامه‌های فرهنگی و هنری ویژه مادر و کودک در طبیعت زیبای منطقه۲۲، با همکاری اداره امور بانوان منطقه برنامه‌ریزی شده است.»

هوشیار در ادامه افزود: «علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند از شنبه تا سه‌شنبه از ساعت ۶:۳۰ عصر به ابتدای مسیر یعنی مزار شهدای گمنام مراجعه کرده و در مسیر تپه‌نوردی به سمت شهرک چشمه و  محله آبشار شرکت کنند. همچنین برای کودکان بالای شش سال هم که به همراه مادران خود در این طرح حضور دارند فعالیت‌های جانبی در نظر گرفته شده و از سوی دیگر مادران می‌توانند در مدت فعالیتشان در این برنامه کودکان زیر شش سال  خود را با تخفیف ویژه به مهدکودک سرای محله بسپارند.»

کد خبر 689758

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha