چهارشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۳
۰ نفر

کودکان با سه کار، محو تماشای شما می‌شوند، یکی این‌که به آن‌ها لبخند بزنید، دیگر این‌که برایشان قصه بخوانید و در آخر، اگر هنرش را داشته باشید، برایشان نمایش اجرا کنید. بیایید در تابستان گرم امسال، اولی و دومی را خودمان انجام دهیم و سومی را به اهلش بسپاریم.

نمايش
  • نمایش پنگوئن‌ها در تالار هنر

نمایش «پنگوئن‌ها» به نویسندگی و کارگردانی «زیبا برجی‌فلاح»، ماجرای خانواده‌ای را نشان می‌دهد که به بهانه‌ی شرکت در مسابقه‌ای به نام «خانواده‌ی خوشبخت»، تلاش می‌کنند تا به خوشبختی واقعی برسند. در این نمایش «مصطفی ایزدی»، «سمانه سپنتا»، «هلیا نصرالهی»، «آریسا قنبری فر» و «جانان قائم‌مقامی» بازی می‌کنند. این نمایش برای کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها مناسب است

تاریج اجرا: ۱۰ تیر تا ۱۰ مرداد (به‌جز روزهای شنبه)

ساعت اجرا: ۱۸/۴۵ دقیقه به مدت یک ساعت

مکان اجرا: تالار هنر واقع در تهران، میدان هفت تیر، خیابان مفتح جنوبی، خیابان ورزنده، جنب ورزشگاه شهید شیرودی

نمایش‌های کودکانه‌ی تابستانی

  • نمایش «غول نخودفرنگی»

این نمایش هم در تالار هنر برپاست و نمایش‌نامه‌ی آن را «حسین فدایی‌حسین»، بر اساس اثری از «جاناتان گراهام» نوشته و کارگردانی کرده است. این نمایش در بیست و هفتمین جشنواره‌ی بین­‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان نیز در بخش مهمان اجرا شده است.

غول نحودفرنگی، با بازی «محمد حاجی‌بابایی»، «علی صدیق»، «مهدیه احمدی»، «عسل شاکری» و «یزدان کوکبی» در تالار هنر روی صحنه رفته است. «علی فروتن» و «حمید گلی»، دو هنرمند مطرح حوزه‌ی کودکان و نوجوانان هم روز پنج‌شنبه، ۹ تیر، در مراسم افتتاح این نمایش و نمایش پنگوئن‌ها شرکت کردند.

تاریج اجرا: ۹ تیر تا ۹ مرداد (به‌جز روزهای شنبه)

ساعت اجرا: ساعت هشت شب  به مدت یک ساعت

مکان اجرا: تالار هنر واقع در تهران، میدان هفت تیر، خیابان مفتح جنوبی، خیابان ورزنده، جنب ورزشگاه شهید شیرودی

نمایش‌های کودکانه‌ی تابستانی

  • نمایش «گروفالو»

شایان داستان گروفالو، اثر جولیا دونالدسون را خوانده باشید. قصه‌ی موشی که در جنگل با موجوداتی روبه‌رو می‌شود و برای ترساندن آن‌ها ادعا می‌کند که با موجودی به نام «گروفالو» قرار ملاقات دارد و وقتی از ظاهر ترسناک و غذاهای مورد علاقه گرفالو صحبت می‌کند، همه فرار می‌کنند و... حالا بر اساس همین داستان، «بهرام جلالی‌پور» نمایش‌نامه‌ای نوشته و «آرش ‌شریف ‌زاده» آن را کارگردانی کرده است. در این نمایش، «امین ‌رضا ‌ملک ‌محمودی»، «امیر ‌افسر ‌شیبانی»، «نگار ‌تقوی ‌راد»، «شروین ‌حاجی ‌آقاجانی»، «نگین ‌تقوی ‌راد»، «مهدی ‌بیابانی» و «علی ‌پورمراد» ایفای نقش کرده‌اند.

این نمایش تاکنون ١٨ جایزه از جشنواره‌های داخلی و بین‌المللی تئاتر کودک را به دست آورده است.

تاریج اجرا: ۸ تیر تا ۸ مرداد، روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه

ساعت اجرا: ساعت ۱۹/۳۰  به مدت یک ساعت

مکان اجرا: سالن‌سینمای جم‌سنتر واقع در تهران، نیاوران، خیابان جماران، مجتمع تجاری جم‌سنتر

علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید بلیت، به سایت تیوال به نشانی www.tiwall.com  هم مراجعه کنند.

کد خبر 688812

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha