معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۹ گفت: به منظور ارتقای سلامت عمومی و پاکسازی معابر شهری از جانوران مضر، ۱۸۹۶ منفذ فعال و غیر فعال طی سه ماه نخست سال شناسایی و نسبت به طعمه گذاری آنها اقدام شد. 

طعمه گذاری موش

به گزارش همشهری آنلاین، محمد غفاری با اشاره به اینکه محل‌ها و محورهای وفور موش و منافذ ورود و خروج آنها در معابر و نهرها طی بازدید مستمر اکیپ مبارزه با جانوران مضر شهری در نواحی پنجگانه شناسایی و طعمه گذاری شده است، افزود: در همین راستا طی طرح‌های اجرا شده به منظور کنترل جمعیت موش، ۱۶۵ دریچه یکطرفه نصب، ۷۰ مورد انسداد منفذ  انجام و در اماکن عمومی بیش از ۷۵۰ بروشور آموزشی  به منظوراطلاع رسانی به شهروندان توزیع شده است.

او درخصوص زنده گیری سگ‌های بلاصاحب در معابر عمومی گفت: از ابتدای سال تا کنون ۲۱۴ قلاده سگ در گشت زنی اکیپ‌های زنده گیری سگ که آموزش‌های لازم در این زمینه را فرا گرفته اند و در پاسخ به پیام های ۱۳۷ شهروندان منطقه زنده گیری شد.

به گفته این مسئول؛ شستشو، بهسازی و رفع زوائد کیوسک مطبوعاتی در نواحی پنج‌گانه به صورت مستمر در راستای رفع نازیبایی‌های بصری انجام می‌شود. همچنین بازدید از روزبازارهای فعال در منطقه از دیگر اقدامات اداره ساماندهی صنایع و مشاغل معاونت خدمات شهری و محیط زیست است.

کد خبر 687365
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha