مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۱ آبان ۱۳۸۷ - ۲۰:۰۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج از حضور 45 زن عضو در هئیت علمی این دانشگاه خبر داد.

به گزارش ایونا، شاهین فکور اظهار داشت: 225 نفر از استادان برجسته عضو هئیت علمی دانشگاه آزاد واحد سنندج هستند که از این تعداد 45 نفر از آنان را زنان تشکیل می‌دهند.

وی خاطر نشان کرد: دانشگاه آزاد سنندج به عنوان بزرگترین واحد در منطقه یازده است که 107رشته تحصیلی از کاردانی تا دکترای حرفه‌ای در این واحد دانشگاهی تدریس می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج با اشاره به اهمیت و جایگاه شورای پژوهشی زنان در دانشگاه بیان داشت: شورای پژوهشی زنان بخش عمده‌ای از کارگاه‌های پژوهشی و آموزشی را در دانشگاه ساماندهی کرده و تاثیرات بسزایی در روند پیشرفت همه جانبه دانشگاه آزاد سنندج را بر عهده داشته‌اند.

فکور همچنین به ایجاد مرکز مطالعات زنان در دانشگاه اشاره کرد و یاد آور شد: ایجاد مرکز مطالعات مختلف علمی و پژوهشی ویژه زنان می‌تواند نقش بسیار مهمی را در ارتقاء سطح توانمندی‌های زنان پژوهشگر داشته باشد و آنان را در رساندن به سهم خود در زمینه مدیریتی کمک نماید.

رئیس دانشگاه آزاد واحد سنندج تصریح کرد: با پیشرفت زنان در مراکز علمی باید در اندیشه حضور آنان در عرصه‌های مختلف مدیریت جامعه بود.

وی اظهار داشت: امروزه میزان تاثیرگذاری افراد در جامعه به زن و مرد بودن نیست  بلکه به توانایی‌های درونی فرد بستگی دارد از این رو می‌توان گفت که زنان هم می‌توانند نقش بسزایی را در مدیریت جامعه ایفا نمایند.

فکور گفت: در حال حاضر 11 هزار دانشجو در رشته‌های مختلف در دانشگاه تحصیل می‌کنند که حدود 50 درصد این تعداد نیز دختر هستند

کد خبر 68131

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار خانواده

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز