یکی از همکاران سابق ترامپ در ستاد واکنش به ویروس کرونای کاخ سفید از راز کارکنان کاخ سفید برای کنترل زبان بدنشان در مقابل اظهارات عجیب ترامپ گفته است.

ترامپ و دبورا بیرکس

به گزارش همشهری آنلاین، با وجود پایین آمدن امواج وحشتناک پاندمی کرونا، اظهار نظرهای عجیب دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، هنوز در خاطره‌ها باقی است. او یک روز این ویروس ویرانگر را «بی اهمیت» خواند و یک روز آن را «مضحکه جدید دموکرات‌ها» دانست و این در حالی بود که اظهارات خاطره‌انگیز او هنوز باقی مانده بودند!

او درست دو سال پیش و در بحبوحه شیوع این ویروس طی یک کنفرانس خبری گفت: «من دیده‌ام که ماده ضدعفونی ظرف یک دقیقه ناکارش می‌کند، فقط یک دقیقه. باید راهی باشد که ماده ضدعفونی را تزریق کنیم داخل بیمار، یا کاری شبیه تمیز کردن.»

و این در حالی بود که دکتر دبورا بیرکس پشت سر او ایستاده بود. وی هماهنگ‌کننده سابق واکنش به ویروس کرونا در کاخ سفید بود و اکنون با انتشار یک کتاب جدید درباره پشت صحنه دوران حضورش در تیم ترامپ گفته است.

راهکار سیاستمداران برای کنترل زبان بدن افشا شد | وقتی همکاران ترامپ به دردسر افتادند
دبورا بیرکس یکی از اعضای  ستاد واکنش به ویروس کرونای کاخ سفید بود.

به گفته بیرکس، مقامات کاخ به او توصیه می‌کردند که در جلسات، حالات صورت و زبان بدنش را کنترل کند با این حال مواقعی بوده که بیرکس می‌خواسته «زمین باز شود و من را کامل ببلعد».

بیرکس که فهمیده بود حالات صورت و زبان بدنش چگونه در بین مردم منعکس خواهد شد، با شنیدن این حرف و با وجود تلاش برای کند کردن تنفس و «کنترل واکنش‌های بدنم» تقریبا مطمئن بوده که «صورتم به من خیانت می‌کند».

هنگامی که ترامپ پس از پایان این صحبت عجیب به طرف او برگشته، دکتر بریکس فقط توانسته بگوید: «نه به عنوان یک درمان»

راهکار سیاستمداران برای کنترل زبان بدن افشا شد | وقتی همکاران ترامپ به دردسر افتادند
حالت چهره دکتر بیرکس نسبت به اظهارات عجیب ترامپ برای او دردسرساز شده بود.

بیرکس می‌نویسد: «وقتی اظهاراتی توسط رئیس جمهور بیان می‌شد یا سؤالاتی از او پرسیده می‌شد که عجیب و باورنکردنی بود، باید راهی پیدا می‌کردم که چگونه جدی به نظر برسم و بدون توجه به احساسات درونی‌ام نسبت به آنچه گفته شده واکنشی نشان ندهم.»

«از همکارانم پرسیدم که چگونه می‌توانند بایستند و حالات صورت خود را تا این حد بی‌احساس و بی‌حرکت نگه دارند؟ آنها به من گفتند در حالی که هنوز حواسم را جمع می‌کنم روی نقطه‌ای دور در پشت اتاق تمرکز کنم.»

با این حال این متخصص عفونی همچنان به خاطرات دوران همکاری‌اش با ترامپ احساس بدی دارد و می‌گوید: «باید بهتر عمل می‌کردم.»

کد خبر 673164
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha