شهرداری منطقه ۳ با برگزاری پویش ماه مهربانی از دختران روزه‌اولی ساکن منطقه خواست تا خاطره‌های رمضانی خود را ثبت کنند.

ماه رمضان

به گزارش همشهری آنلاین، پویش ماه مهربانی با هدف افزایش همدلی بین دختران روزه‌اولی و خانواده‌هایشان در منطقه ۳ در حال برگزاری است.

به گفته معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه ۳، ارتقای نگرش سازنده به ماه مبارک رمضان به عنوان عاملی برای ایجاد شادی و نشاط معنوی در میان افراد، تکریم و تشویق دختران روزه‌اولی و نوجوانان از دیگر اهداف این طرح بوده است.
«محمود افراخته» در این باره گفت: در این پویش، علاوه بر دختران روزه‌اولی، دختران تا رده سنی ۱۵ سال هم  می‌توانند در مسابقه عکس و فیلم که با موضوع سفره افطار به میزبانی «من و مادرم» و «من و پدرم»، نمایشگاه کوچک من، تقویم ماه مهربانی، فراغت و سرگرمی طراحی شده است نیز شرکت کنند.
 او ادامه داد: در بخش دوم پویش، طی فراخوانی از دختران نوجوان ۱۰ تا ۱۵ساله، به‌ عنوان جامعه هدف، دعوت خواهد شد تا در  برنامه‌های  «روایت ماه مهربانی، ماه مهربانی در محله ما و آیات بهاری» شرکت کنند.
علاقه‌مندان به شرکت در این پویش می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به نشانی سایت معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران farhangi.tehran.ir و صفحه اینستاگرامی «ماه مهربان» @mah.e.mehraban مراجعه کنند.

کد خبر 671934

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha