جمعه ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۲
۰ نفر

بیش از ۴۰ دختر روزه اولی متولد دهه ۹۰ در هفته ابتدایی ماه مبارک رمضان به پویش ماه مهربانی پیوستند.

خط

به گزارش همشهری آنلاین، «فیروزه خزایی» رییس اداره امور بانوان منطقه ۱۱ خزایی درباره این پویش توضیح داد: «پس از فراخوان های جذب نفرات توسط سراهای محله، دختران روزه اولی و نوجوانان متقاضی در پویش ثبت نام کردند. در این پویش دختران از محل عبادت خود، امور نیک و پسندیده اخلاقی مانند ادای احترام به والدین، کمک به نیازمندان، تلاوت قرآن و دلنوشته‌های ویژه ماه مبارک رمضان در قالب فیلم، عکس و صوت به درگاه‌های اطلاع‌رسانی منطقه۱۱ در این پویش شرکت می‌کنند.»

رییس اداره امور بانوان منطقه گفت که این پویش برای نوجوانان هم در نظر گرفته شده و دختران نوجوان هم می‌توانند با ارسال آثار معنوی در این پویش شرکت کنند. وی افزود: «هدف از برگزاری این پویش توجه به نسل چهارمی های گام دوم انقلاب اسلامی در موضوعات ویژه ماه مبارک رمضان است.»

این پویش تا انتهای ماه مبارک رمضان ادامه دارد و دختران متقاضی پیوستن به این پویش می‌توانند به سرای محله محل زندگی‌شان مراجعه و ثبت نام کنند. پایان ماه مبارک رمضان همزمان با آغاز دهه کرامت در روز دختر به نفرات برتر که آثارشان در داوری دبیرخانه پویش مورد تآیید قرار گرفته‌است جایزه اهدا خواهد شد.

کد خبر 669614

پر بیننده‌ترین اخبار دروازه طهرون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha