سه‌شنبه ۷ آبان ۱۳۸۷ - ۰۷:۳۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیریت بازار شرکت بورس اوراق بهادار، از عرضه عمده سهام شرکت کاشی اصفهان خبر داد.

به گزارش اطلاع رسانی بورس تهران، شرکت سرمایه‌گذاری بانک ملی اصالتا و وکالتا از طرف شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری بانک ملی ایران 40.94 درصد از سهام شرکت کاشی اصفهان را با قیمت 3 هزار و 500 ریال به صورت یکجا، نقد و اقساط (40 درصد نقد و 60 درصد اقساط)، روز 14 آبان واگذار می‌کند.

سهام یاد شده معادل 61 میلیون و 415 هزار و 731 سهم از سهام کاشی اصفهان است که در روز یاد شده در بازار اول بورس اوراق بهادار تهران عرضه می‌شود.

بر اساس اطلاعیه سازمان بورس، کارگزاران خریدار در صورتی مجاز به ورود سفارش خرید در سامانه معاملاتی خواهند بود که 3 درصد ارزش سهام مورد معامله بر اساس قیمت پایه را به صورت نقدی و یا ضمانت‌نامه بانکی بدون قید و شرط از مشتری دریافت کرده و حسب مورد به حساب شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه واریز یا به این شرکت ارائه کنند.[مفاهیم: کارگزار بورس]

در صورتی که خریدار به تعهدات خود پس از ورود سفارش خرید عمل نکند ابتدا کلیه کارمزدهای معامله (به استثنای کارمزد کارگزار فروشنده) از محل وجه واریزی یا ضمانت‌نامه مذکور تامین و مابقی آن به عنوان وجه التزام به حساب فروشنده واریز خواهد شد. همچنین کارمزد کارگزار فروشنده بر عهده فروشنده خواهد بود.

کارگزارنی که در این‌گونه معاملات بدون دریافت مبلغ مذکور یا ضمانت‌نامه بانکی از مشتری اقدام به ورود سفارش نمایند راسا ملزم به پرداخت کلیه کارمزدهای معامله (به استثنای کارمزد کارگزار فروشنده) به احساب اشخاص مربوطه بوده و مازاد آن تا سقف 3 درصد ارزش معامله بر اساس قیمت پایه به حساب فروشنده است. 

کد خبر 66863

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز