مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱
۱ نفر

موسسه حمل و نقل و باربری تهران سعادت به عنوان قدیمی ترین باربری تهران فعالیت خود را در سال ۱۳۲۶ در زمینه حمل بار و کالا به صورت تخصصی آغاز کرد.

باربری تهران.jpg

"باربری تهران سعادت" انتخاب اول برای باربری در تهران 

در حال حاضر  تمامی امور مربوط به حمل و نقل از جمله قرارداد های کلان لجستیکی شرکت های بزرگ مانند خودروسازان داخلی مانند ایران خودرو و سایپا تا حمل خرده بار و قرار داد حمل بار شرکت ها و نهاد های دولتی و خصوصی, باربری تهران به شهرستان و حمل اثاثیه به شهرستان های ایران توسط این باربری انجام می شوند. باربری تهران سعادت از ابتدای تاسیس، فعالیت خود را به صورت رسمی در بخش داخلی در خصوص حمل و نقل انواع کالاهای جاری، ترافیکی و ماشین آلات سنگین دولتی و غیر دولتی از مبدا تهران به سراسر شهرها، گمرکات و بنادر کشور آغاز نمود.

باربری تهران سعادت آماده ارائه کلیه خدمات حمل نقل و اعزام انواع وسایل نقلیه باربری از جمله کامیونت, خاور, ایسوزو, ۹۱۱ ( روباز و مسقف ), انواع کامیون تک محور, دو محور, انواع تریلی کفی, تریلی  لبه دار و تریلی چادری (ترانزیت)، وانت و نیسان برای مشتریان خود می باشد. همچنین غرفه شرکت تهران سعادت در پایانه حمل و نقل تهران در نسیم شهر در حال سرویس دهی به صاحبان کالا و بار است. غرفه ۲۸ پایانه باربری تهران آماده پاسخگویی به مشتریان گرامی است.

این باربری با بیش از ۷۵ سال سابقه درخشان توانسته در بین مردم تهران از اعتبار و محبوبیت بالایی برخوردار باشد و اکثر مردم شریف تهران، بازاریان، کسبه و اهالی محترم شهر تهران نسبت به آن شناخت دارند و بار خود را بدون نگرانی جهت حمل به قدیمی ترین باربری تهران می سپارند.

باربری و حمل بار از مبدا تهران به شهرستان به صورت دربستی و خرده بار بوسیله انواع خودرو حمل بار توسط رانندگان مجرب با کارت هوشمند و همچنین صدور بارنامه دولتی و بیمه نامه معتبر توسط باربری تهران سعادت انجام می شود. این باربری در بنادر و مراکز اصلی استانهای کشور دارای نمایندگی فعال می باشد و بیش از ۳۰ هزار متر مربع انبار مسقف و غیر مسقف و همچنین با دارا بودن دفاتر و پایانه های کامیونی متعدد در خدمت مشتریان گرامی می باشد.

برخی از خصوصیات باربری تهران سعادت

  • حمل بار دربستی
  • ارسال خرده بار
  • نرخ منصفانه
  • انجام پروژه های لجستیکی
  • مجوز از اداره راهداری
  • صدور بارنامه دولتی
  • صدور بیمه نامه معتبر

کامیون حمل بار و باربری کامیون

باربری کامیون یکی از رایج ترین انواع باربری ها در سطح کشور است که با توجه به مسائل اقتصادی، هزینه باربری و نرخ کرایه کامیون برای مردم مهم بوده و نیاز هست تا به طور دقیق از این نرخ مطلع شوند. باربری کامیون تهران سعادت با سال ها تجربه کاری، تمام تلاش خود را می کند تا بهترین خدمات را با مناسب ترین نرخ کرایه ارائه دهد.

باربری ارزان کامیون تهران

باربری ارزان کامیون تهران به دلیل حذف واسطه ها و دلال ها از اعلام نرخ به مشتریان گرامی می باشد. ارزان ترین نرخ حمل بار کامیون تهران را فقط از باربری تهران سعادت بخواهید.

باربری کامیون تک

حمل بار با کامیون از مبدا استان تهران به شهرستان با کامیون تک محور به صورت دربستی با بهترین قیمت و صدور بارنامه دولتی و بیمه نامه معتبر انجام می شود.

باربری کامیون جفت

کامیون جفت محور یا ۱۰ چرخ می تواند بار سنگین تری به نسبت کامیون تک حمل کند. در صورت نیاز به باربری کامیون در تهران می توانید با شماره باربری ۰۲۱۸۸۸۸۸۶۴۸ تماس بگیرید.

معرفی خدمات شرکت باربری کامیون تهران سعادت

۱- ارائه خدمات به صورت شبانه روزی

۲- استفاده از رانندگان دوره دیده و کاربلد با کارت هوشمند

۳- قیمت بسیار منصفانه برای حمل بار

۴- حمل بار کامیون از مبدا استان تهران به سایر شهر ها و شهرستان ها با انواع کامیون حمل بار

۵-صدور بارنامه دولتی و بیمه نامه

پرسنل شرکت تهران سعادت به صورت تمام وقت در حال خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی می باشند. شما می توانید در هر زمانی با شرکت تماس حاصل فرمایید. کارکنان باربری تهران سعادت حتی در روز های تعطیل نیز آنلاین بوده و آماده پاسخ گویی به سوالات و پرسش های شما هستند. هدف این باربری رضایت شما عزیزان است.

باربری تهران به شهرستان

باربری بین شهری

حمل و باربری کالا از استان تهران به سراسر ایران جزو خدمات باربری مجهز و با سابقه تهران سعادت می باشد. برای حمل بار از تهران به شهرستان و پیدا کردن بهترین باربری تهران به شهرستان یکی از عواملی که برای صاحبان بار اهمیت بسیار زیادی دارد قیمت حمل بار است.

قطعا برای همه ما پیش آمده است که کالایی را بخواهیم به جای دیگر بفرستیم. حالا چه ارسال کالا به شهرستان باشد یا درون محدود شهری تهران. در ابتدای بحث، حرف اعتماد سازی و اطمینان خاطر پیش می آید. اعتماد سازی در امر حمل و نقل مقوله ای بسیار مهم و حائز اهمیت است؛ چرا که محموله ای با ارزش مشخصی را قرار است به دست باربری بسپارید تا بسلامت به مقصد برسد.

  • مجوز حمل و نقل

یکی دیگر از مواردی که باید در زمان عقد قرارداد با یک باربری به ان توجه داشته باشید عضویت آن باربری در اتحادیه و دارا بودن مجوز حمل و نقل است، در واقع یکی از ویژگی های یک باربری خوب عضویت در اتحادیه می باشد، باربری هایی که زیر نظر اتحادیه کار می کنند در زمینه هزینه ها و جابجایی براساس نرخ هایی که از سوی آن مرکز تعیین می شود خدمات خود را ارائه می دهند و در صورتی که در زمان حمل هر گونه خسارت و یا آسیبی به کالا مشتریان وارد شود آن باربری  پاسخگو خواهد بود و تمامی خسارت های وارده را به مشتری پرداخت می کند، لازم است که بدانید باربری تهران سعادت براساس قوانین اتحادیه باربری فعالیت می کنند.

  • انتقاد پذیر بودن

از دیگر ویژگی های یک باربری خوب انتقاد پذیر بودن آن است، یک باربری خوب به پیشنهادات و انتقادات مشتریان خود گوش داده و با به کارگیری آن ها کیفیت خدمات خود را به مشتریان افزایش می دهد.

برای اطلاع از خدمات و تعرفه های شرکت تهران سعادت می توانید نام تهران سعادت را در گوگل جستجو کنید و یا با شماره ۸۸۸۸۸۶۴۸-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید و از مشاوره های خوب کارشناسان تهران سعادت بهره مند شوید.

کد خبر 668004

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha