نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در نامه ای به معاون اول رییس جمهوری خواستار تخصیص منابع لازم به صندوق بازنشستگی برای پرداخت حقوق بازنشستگان شد.

عباس مقتدایی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، متن نامه عباس مقتدایی نماینده اصفهان به محمد مخبر معاون اول‌ رییس جمهوری به شرح زیر است:

«جناب آقای دکتر مخبر
معاون اول محترم رییس جمهور

باسلام و احترام،

باتوجه به اینکه در آستانه تحویل سال قرار داریم ولی همانگونه که مستحضرید تاکنون حقوق بازنشستگان کشوری به صورت کامل پرداخت نگردیده است و توسط این صندوق اعلام گردیده متناسب با تامین اعتبار، حقوق ها واریز می شود. اینکه توسط این صندوق پس از مدت زیادی تاخیر در پرداخت، در روز ۲۷ اسفند اعلام شود که هر زمان اعتبار تامین شد، حقوق واریز می شود و حتی موعد دقیق زمان واریز مشخص نباشد، رویکرد غلط و ناصوابی است. جای تعجب است که چرا امر به این مهمی درخصوصش تدبیر نشده و مدیران با وعده های غیرمشخص سعی در ایجاد بی اعتمادی در بین جامعه بازنشستگی دارند. آیا صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان برنامه و بودجه متوجه نیستند که بازنشسته عزیز (که غالبا عیالوار هستند) چگونه در روز پایانی سال و افزایش قیمت کالاهای اساسی، مایحتاج عید و نوروز ۱۴۰۱ را تهیه کنند؛ درحالیکه حقوق او همچنان پرداخت نشده است!؟

مستدعی است ضمن ارائه رهنمود لازم به متولیان امر در سازمان برنامه و بودجه و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دستور فرمایید در اسرع وقت منابع لازم جهت پرداخت حقوق بازنشستگان دراختیار صندوق بازنشستگی قرار گیرد تا با قید فوریت در روز جاری پرداخت حقوق صورت گیرد. از حسن توجه جنابعالی قدردانی می نماید.»

کد خبر 665246

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مجلس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 7
  • بازنشسته IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
    5 1
    جناب نماینده شما هم تازه به فکربازنشسته ها افتادین؟ دیرنیست؟
  • ناشناس IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
    6 0
    آقای رئیسی به شعارهای انتخاباتی خودش عمل نمیکنه،فقط شعارداده بود
  • سید رحیم موسوی IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
    4 1
    آقای مقتدایی هم میخواست بگه که بله ما هستیم نگران نباشید مردم را به حد بیش از حد بد بین کرده اند
  • مهدی IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۹
    1 0
    خب یکی باید نیست بگه بازنشستگان از شریف ترین اقشار جامعه هستن ۳۰سال حق بیمه پرداخت کردن که توی پیری محتاج این واون وهمچنین خجالت زده بچه هاشون نباشن. حالا باید اینجوری بهشون حقوق بدن روز ۲۸اسفند هنوز به بعضی از این عزیزان حقوق ندادن.
  • حسین سمیع IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۹
    3 0
    از حسن ظن این نماینده محترم تشکر می کنم. حاجی دلیگانی نایب رئیس مجلس بی خیال بازنشستگان شده انگار، ازایشان انتظار بیشتری می رود.
  • حمید IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۹
    0 0
    هرسال باید بگیم یاد از پارسال بعدازعمری کار وتلاش به امیدی که بعد از بازنشستگی استراحت و تفریح و در کنار خانواده از زندگی لذت ببری سالها کلی از حقوقت میگیرند برای بیمه‌ای که هیچ خدمات لازم را نمیده حالا برای دادن حقوق باکلی منت و اما و اگر و دیر پرداخت می‌کنند بماند که دیگر با این گرانی و تورم بازنشستگی و استراحت باید به گور ببریم وتا آخر عمر باید کار کنیم