مراسم «جشن روزه» ویژه‌برنامه «سحرخیزان کوچک» از سوی فرهنگسرای امید برای دختران و پسرهای روزه اولی در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) برگزار خواهدشد.

سحرخيزان كوچك

به گزارش همشهری آنلاین، «پروانه دوستی» مدیر فرهنگی هنری منطقه 13 و رئیس فرهنگسرای امید با بیان اینکه مهلت نام‌نویسی برای شرکت در این جشن تا 23 فروردین ماه است، دراین‌باره گفت: «ویژه‌برنامه سحرخیزان کوچک، هر سال ماه رمضان در فرهنگسراهای مختلف برگزار می‌شد اما امسال این برنامه به صورت منسجم و متمرکز به دبیری اجرایی فرهنگسرای امید برگزار می‌شود. براین اساس، این جشن بزرگ روز شنبه 27 فروردین ماه از ساعت 18 در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) در میدان امام حسین (ع) برگزار خواهدشد.»  

او درباره جزئیات این جشن افزود: «بخش اصلی این مراسم جشن روزه برای دختران و پسران روزه اولی است که با رسیدن به سن تکلیف برای اولین بار توانستند روزه بگیرند. در کنار آن نیز برگزاری جشن میلاد امام حسن (ع)، برپایی استیج و سفره افطاری دایر می‌شود.»

دبیرخانه اجرایی «سحرخیزان کوچک» در فرهنگسرای امید قرار دارد و علاقه‌مندان برای شرکت در این جشن می‌توانند به فرهنگسراهای مناطق 22 گانه شهر تهران مراجعه کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ ۳۳۳۰۳۸۴۳ تماس بگیرند.

کد خبر 664598

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha