معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران درخصوص سفر شهردار به تاجیکستان توضیحاتی ارائه داد.

شورای شهر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرگزاری شهر، لطف الله فروزنده در پنجاه و چهارمین جلسه شورای شهر تهران درباره سفر شهردار و همراهانش به تاجیکستان با بیان اینکه دو هفته پیش نامه ای ارسال شد که شورای اسلامی شهر نماینده معرفی کند، اظهار کرد: در جلسه بعد از سفر قرار بود نماینده شهرداری حضور داشته باشد تا گزارش خود را ارائه دهد که با توجه به دستورالعمل های آن جلسه، گزارش ارائه نشد.

او تأکید کرد: اینگونه نیست که شهرداری در این خصوص گزارشی ارائه ندهد؛ همانطور که در جلسه بودجه، شهردار تهران به طور کامل در جلسه حضور داشت.

فروزنده با تأکید بر اینکه شورا ناظر بر شهرداری است، یادآور شد: هر عملکردی در سطح شهر صورت می گیرد از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر تهران است و هر زمانی که شورا اراده کند شهردار حضور خواهد داشت و توضیح خواهد داد.

بیشتر بخوانید: درخواست کاشانی برای ارائه گزارش سفرهای خارجی مدیران شهری به شورا

در ادامه نایب رئیس و مخبر کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران نیز با بیان اینکه اقدامات لازم درخصوص شورایاری‌ها با تاخیر همراه بود، اظهار کرد: انتظار این بود که به موضوع شورایاری ها در هفته های اول ورود می شد.

جعفر بندی شربیانی افزود: وقتی یک نهاد اجتماعی به نام شورایاری داریم که دو دهه تجربه کسب کرده است، به جای اینکه مشکلات قانونی این نهاد را برطرف کنیم به دنبال ایجاد شبکه های جدید هستیم.

محمد آخوندی نیز در تذکر خود گفت: ما نماینده مردمی هستیم که چهار سال خیلی بد را پشت سر گذاشتند و انتظار دارند به موضوعات اصلی آنها بپردازیم و باید در بیان مواضع مواظب باشیم.

او با بیان اینکه شهرداری جلساتی برگزار کند و در خصوص مباحث مطرح شده پیگیری و مسائل را برطرف نماید، اظهار کرد: مردم به عده ای رای داده اند که از حقوق آنها دفاع کنند.

مهدی اقراریان تأکید کرد: اگر سوالی از سوی اعضای شورای اسلامی شهر مطرح شود می توان جلساتی را برگزار کرد تا نماینده شورا در این خصوص اطلاع دهد.

کد خبر 664306

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha