برج «میلاد» مقصد گردشگری بسیاری از پایتخت نشینان برای پایان هفته است؛ گردشگرانی که برای گذران اوقات تفریحی راهی برج میلاد می‌شوند، این بار میتوانند به مجموعه اسکواش سری بزنند و این ورزش هیجانی را تجربه کنند.

اسکواش

همشهری آنلاین- راحله عبدالحسینی: چندی پیش مجموعه «اسکواش»، پدل و راکت بال در برج میلاد با حضور وزیر ورزش و جوانان، راهاندازی و بهعنوان نخستین مجموعه اسکواش در غرب تهران شناخته شد. با این حساب شهروندان با دسترسی آسان به برج میلاد میتوانند ورزشهای راکتی را تمرین و برای آموزش ثبتنام کنند. در این گزارش با امکانات این مجموعه و زیر و بم ورزش اسکواش آشنا میشویم.

امکانات مجموعه اسکواش

مجموعه اسکواش، پدل و راکت بال برج میلاد ۶ کورت اسکواش با استانداردهای بینالمللی دارد. امکان رقابتهای بینالمللی بهصورت همزمان برای بانوان و آقایان در این مجموعه فراهم شدهاست. حاج نصراللهی میگوید: «امکانات رفاهی شامل رختکن، سرویس بهداشتی و دیگر امکانات برای بانوان و آقایان مجزا از هم تعبیه شدهاست.»

ایستگاه آمادگی جسمانی در فضای سبز کنار مجموعه اسکواش و پارکینگ اختصاصی برای مخاطبان فراهم است. دسترسی آسان و راحت به برج میلاد، امکان استفاده از مجموعه اسکواش را نیز راحت کرده است. مجموعه اسکواش، پدل و راکت بال برج میلاد کورتهای روبهروی هم دارد که امکان مدیریت بهتر برای مربی را فراهم کردهاست. حاج نصراللهی میگوید: «قبلاً همه کورتها کنار هم و سیستم، سنتی بود. پشت کورتها جایگاه تماشاچیان بود. اما در این مجموعه کورتها روبهروی هم طراحی شده که هم برای مربیان و هم برای تماشاچیان بهتر است.»

در همین نزدیکی

ساعت کار مجموعه اسکواش، پدل و راکتبال از ۶ صبح تا ۱۲ شب است. ۴مربی و ۳بازیکن مربی برای آقایان و ۵مربی و یک بازیکن مربی برای بانوان، آموزش را برعهده دارند.

مدت زمان آموزش بستگی به استعداد شخصی هر کسی دارد. با گذراندن ۲۰ جلسه توانایی شما به حدی میرسد که بتوانید در کورت اسکواش، توپ بزنید و از این ورزش لذت ببرید. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به صفحه اینستاگرام Msc. masters مراجعه کنید. برای ثبتنام هم میتوانید به شماره۰۹۹۱۵۱۰۵۹۵۴ در واتساپ پیام بدهید.

کد خبر 663752

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دروازه طهرون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha