۶۰۰ نفر از جوانان نخبه و برتر در زمینه‌های علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی در چندیرنامه متفاوت با حضور معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه۲۲ و جمعی از مسئولان این منطقه تقدیر شدند.

درختکاری با حضور نخبگان

همشهری آنلاین- ثریا روزبهانی : ایجاد انگیزه برای پیشرفت بیشتر و استفاده از توانمندی این نخبگان برای داشتن منطقه‌ای آباد و زیباتر از جمله اهداف شناسایی و تجلیل از جوانان برتر این منطقه است.
«حسین هوشیار» معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه٢٢ درباره این اقدام گفت : «حضور جوانان در مسابقات ملی و کسب عنوان‌های برتر در رشته‌های علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی نشانه توانمندی واستعدادهای برتر جوانان در این عرصه هاست که باید مورد توجه و حمایت قرار گیرند.

این طرح زمینه معرفی و شناسایی نخبگان برتر منطقه را به جامعه فراهم می‌کند. از سوی دیگر شهرداری منطقه۲۲، باید همکاری لازم را با جوانان نخبه انجام دهند تا همه آنان بتوانند استعداد، ظرفیت، خلاقیت و نوآوری‌های خود را بروز دهند.»

هوشیار در ادامه افزود : «تقویت روحیه خودباوری، اعتمادبه‌نفس، افزایش نشاط اجتماعی، امید به آینده، الگوسازی و فراهم شدن زمینه تجلی ارزش‌های متعالی از اهداف اصلی این برنامه است. در همین راستا این نخبگان در پایان مراسم نهال کاشتند.»

به گفته وی در هفته درختکاری اقدامات و برنامه های متعددی همچون کاشت نهال با هدف فرهنگسازی و حفظ محیط زیست در این منطقه اجرا شد که می توان به کاشت درخت «دانش» توسط دانش آموزان، درخت «خودباوری» توسط بانوان کمپ اعتیاد و کاشت درخت به یاد شهدای مدافع سلامت و نام آوران اشاره کرد.

کد خبر 663439

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha