چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۸
۰ نفر

مدت زیادی از معرفی گوشی‌های هوشمند سری نوت ۱۱ ردمی در بازارهای مختلف نمی‌گذرد و اخیرا هم ردمی نوت ۱۱ اس 5G را در پایگاه داده FCC مشاهده کرده‌ایم که به‌زودی عرضه می‌شود.

ردمی نوت 11

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از گیزموچاینا، با این حال، اخباری مبنی بر برنامه‌ریزی ردمی برای معرفی زودهنگام نوت ۱۲ منتشر شده است.

ردمی پس از راه‌اندازی بقیه گوشی‌های هوشمند سری K50، روی سری ردمی نوت ۱۲ تمرکز خواهد کرد. این برند تاکنون تنها از سری K تنها K50G با نام K50 Gaming Edition (نسخه بازی) را در بازار معرفی کرده است و هنوز گوشی‌های وانیلی K50، K50 Pro و K50 Pro plus را عرضه نکرده است.

منابع اطلاعاتی می‌گوید که سری ردمی نوت ۱۲، در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲، یعنی بین آوریل تا ژوئن عرضه خواهد شد. با توجه به اینکه در ماه مارس هستیم، انتظار داریم به زودی اطلاعات بیشتری در مورد سری نوت ۱۲ منتشر شود. تاکنون، می‌دانیم که سری نوت ۱۲ دارای نام رمز L۱۶ است و نسخه دیگری با رمز L۱۶U دارد که می‌تواند دستگاه رده بالاتر این سری باشد، احتمالاً ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس.

بیشتر بخوانید:

جالب است ببینیم شیائومی تصمیم دارد چه تغییراتی را در دستگاه‌های ردمی نوت ۱۲ در مقایسه با خط فعلی ارائه کند. شاید یک تراشه اسنپ‌دراگون 778G به جای دایمنسیتی ۹۲۰.

کد خبر 663000

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha