بوستان نهج البلاغه میزبان نمایشگاه مشاغل خرد محلی، احداث پارکینگ مکانیزه در محله نعمت آباد، باز شدن رایگان درهای ورزشگاه آزادی به روی شهروندان برای تفریح و ورزش، سرخط مهم‌ترین اخبار شهرداری مناطق مختلف تهران در هجدهمین روز هفته از آخرین ماه سال است.

ورزشگاه آزادی

 به گزارش همشهری آنلاین، بوستان نهج البلاغه میزبان نمایشگاه مشاغل خرد محلی است و  نمایشگاه دستاوردهای صاحبان مشاغل خانگی و خرد محلی ویژه افراد کم برخوردار از  چهارشنبه ۱۸ اسفند ماه به مدت ۱۰ در بوستان نهج البلاغه برپاست. مهدی صالحی، با اعلام این خبر گفت: در راستای سیاست‌های حمایت از افراد آسیب دیده در ایام کرونا و اقشار کم برخوردار در حوزه مشاغل خانگی با برنامه ریزی صورت گرفته در روزهای پایانی سال، حدد ۷۵ غرفه در بازارچه محلی کارآفرینی در بوستان نهج البلاغه جانمایی شده است. متقاضیان و کارآفرینان شناسایی و به سازمان رفاه و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران برای واگذاری غرفه معرفی شدند.

باز شدن رایگان درهای ورزشگاه آزادی برای تفریح و ورزش شهروندان/ احداث دومین پارکینگ مکانیزه در منطقه ۱۹


احداث پارکینگ مکانیزه در محله نعمت آباد

دومین پارکینگ مکانیزه منطقه ۱۹ در نزدیکی بازار مبل نعمت آباد با ظرفیت ۱۷۰ خودرو احداث می‌شود. مهدی هدایت شهردار منطقه ۱۹ با بیان این خبر گفت: پارکینگ جانباز بعنوان دومین پارکینگ مکانیزه این منطقه با هدف رفع کمبود فضای پارک خودرو و ضرورت توسعه این فضا در منطقه مجاور مراکز تجاری نزدیک بازار مبل محله نعمت آباد در حال احداث است. مساحت زمین اختصاص داده شده به ساخت پارکینگ جانباز حدد ۴ هزار متر مربع است و در حال حاضر عملیات گودبرداری این پروژه انجام و در مرحله اجرای فوندانسیون است. احداث پارکینگ در سایر نقاط این منطقه با اولویت مجاورت در مراکز خرید و پرتردد از برنامه های توسعه محور این منطقه در سال ۱۴۰۱ است

باز شدن رایگان درهای ورزشگاه آزادی برای تفریح و ورزش شهروندان/ احداث دومین پارکینگ مکانیزه در منطقه ۱۹


باز شدن رایگان درهای ورزشگاه آزادی به روی شهروندان برای تفریح و ورزش

به منظور افزایش رفاه شهروندان در ساعاتی از روز درب های مجموعه ورزشی آزادی با برنامه ریزی‌های انجام شده توسط شرکت توسعه وزارت ورزش به صورت رایگان باز می‌شود. سید حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در مراسم غرس نهال به یاد و خاطره شهدای شهرداری و شهدای جانباز گفت: براساس برنامه ریزی ها با شرکت توسعه وزارت ورزش در نظر داریم ساعتی در روز درب های مجموعه ورزشی آزادی به روی شهروندان به شکل رایگان باز شود و از فضای موجود در این مجموعه ورزشی برخوردار شوند. مسیر پیاده رو، پیست دوچرخه سواری و جاده تندرستی از جمله امکاناتی است که شهروندان می‌توانند از آن استفاده کنند و در آینده درب مجموعه ورزشی شیرودی، کشوری، انقلاب و سایر مجموعه های ورزشی دولتی به روی شهروندان باز خواهد شد.

افتتاح بوستان ایثار بنام شهدای سلامت و مدافع حرم منطقه ۱۴  

بوستان ایثاربه مساحت ۶۳۵۰ متر مربع و با  کاشت ۱۵۵ اصله نهال به نام و یاد شهدای مدافع حرم و سلامت در دارالمومنین تهران به بهره برداری رسید. سالاری پور شهردار منطقه ۱۴ با اعلام این خبر گفت : «این بوستان با افزایش سرانه فضای سبز منطقه، بهبود سیمای شهری، کاهش آلودگی و جلب رضایتمندی شهروندان احداث شد. برای این منظور فاز دوم این بوستان در ابتدای سال آینده که شامل فضای بازی و مجهز به تجهیزات ورزشی خواهد بود، اجرایی می‌شود. کاشت نهال به نام سرو قامتان مدافع حرم نیز به منظور تکریم ارزش مجاهدات رزمندگان مدافع حرم که کمتر از رزمندگان دفاع مقدس نبوده و نیست.

کد خبر 662949
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha