بهار آغاز تحولی نو در طبیعت و شکوفایی حس امید و زندگی در انسان‌ها است، حسی که از گرایش آدمی به تازگی و زیبایی نشأت می‌گیرد و دل‌ها را در آغاز راهی دگر برای نیل به آرزوها و تحولی نو به هم نزدیک می‌کند.

مهدی هدایت، شهردار منطقه19

همشهری آنلاین - مهدی هدایت: بدون شک گرایش به یک شهر زیبا و زنده نیز برگرفته از این حس مشترک و رسیدن به آرامشی است که در سیمای بصری شهر ،  معیشت عادلانه و ارتقای کیفیت زندگی شهروندان در آن نهفته و این هدفی است که بنده با افتخار خدمت در منطقه ۱۹ با همراهی همه همکارانم در شهرداری این منطقه به دنبال تحقق آن هستیم.


در واقع منطقه ۱۹ تهران در چشم انداز توسعه پایتخت با برخورداری از ظرفیت ها و پتانسیل های فراوان و با ارزش، از جایگاه خاصی برخوردار است و تمام تلاش ما بر این بوده تا بتوانیم با اجرای طرح‌های ویژه محرک توسعه به آبادانی این بخش جنوبی از شهر تهران و رضایت و رفاه شهروندان آن کمک کنیم.  

در همین راستا با توجه به موقعیت ویژه ناحیه ۳ در بخش جنوبی پایتخت، نگاه خاصی در تدوین برنامه‌های ساماندهی و پروژه‌های توسعه ای این ناحیه صورت گرفته است که از جمله آن‌ها می توان به ایجاد شهرک صنعتی در محله خلازیر با هدف سرو سامان بخشیدن به واحدهای فروش ضایعات و ساخت مسکن استطاعت پذیر برای برخورداری اقشار محروم اشاره کرد.

علاوه براین وجود پتانسیلی همچون بوستان بزرگ ولایت، فضایی را برای اجرای اقدامات خلاقانه با بازبینی و تعریف طرح‌های ویژه برای این بوستان با جذب و مشارکت سرمایه گذاران ایجاد کرده که در این راه همه همت خود را بر آن بسته‌ایم تا به امید خدا و با دعای خیر مردم شاهد اجرای آن‌ها در سال جدید باشیم. در پایان جا دارد فرا رسیدن سال نو و نوروز باستانی را به همه شهروندان و بویژه همکارانم در این منطقه و مردم فهیم و صمیمی آن تبریک عرض کرده و از درگاه خداوند متعال روزهایی توام با سلامتی و سربلندی را برای همگان آرزومندم.

کد خبر 661034

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کوچه پس کوچه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha