جمعی از پزشکان خیر مرکز تخصصی درمانی و تصویربرداری خیریه‌های «امام رضا (ع)» و «مهر لیلا» با حضور هنرمندان کشورمان در برج میلاد تجلیل شدند.

تجليل از پزشكان خير

همشهری آنلاین- پروانه بهرام‌نژاد : سالن سعدی مرکز همایش‌های برج‌ میلاد میزبان تعدادی از پزشکان خیر و خانواده‌های آنها بود که نسبت به هم‌نوعان خود بی‌تفاوت نیستند و از تلاشی برای دستگیری از نیازمندان دریغ نمی‌کنند. زنان و مردان سپیدپوشی که با همکاری در مرکز تخصصی درمانی و تصویربرداری خیریه امام رضا (ع) تمام توان خود را به کار گرفته‌اند تا در کنار کمک‌های درمانی و با حمایت از نیازمندان آنها نیز از امکانات دیگر بهره‌مند شوند. در این مراسم دکتر «سعید دادگر» مدیر این مرکز درمانی در جنوب غرب پایتخت، در سخنانی گفت: «امیدواریم بتوانیم فعالیت‌های خود را توسعه دهیم و این میان مسئولان از خیریه‌ها و تشکل‌های مردم نهاد بیشتر حمایت کنند.»

همدلی زیر چتر «مهرلیلا» و «امام رضا(ع)» |
لیلا بلوکات، حامد همایون و یوسف کرمی قدردان زحمات پزشکان خیر هستند

همچنین «لیلا بلوکات» بازیگر و رئیس خیریه «مهرلیلا» نیز ضمن قدردانی از مشارکت پزشکان و کادر درمان برای رفع رنج نیازمندان، افزود: «دوست داشتیم در این مراسم در خدمت پرستاران و سایر کادر درمان هم باشیم اما به دلیل محدودیت‌های کرونایی، این موضوع محقق نشد اما در فرصتی دیگر خدمت این عزیزان خواهیم بود که با ایثارشان سلامت جامعه را رقم می‌زنند.»

 براساس این گزارش اجرای موسیقی زنده «حامد همایون» خواننده، «یوسف کرمی» کمدین و «علی فریادی» استنداپ کمدین از دیگر بخش‌های این مراسم بود که مورد توجه حاضران قرار گرفت. همچنین در این روز از زحمات و همکاری بیش از ۱۰ نفر از پزشکان همکاری کننده با این موسسه‌های خیریه تجلیل شد.

همدلی زیر چتر «مهرلیلا» و «امام رضا(ع)» |
لیلا بلوکات، حامد همایون و یوسف کرمی قدردان زحمات پزشکان خیر هستند

کد خبر 659859

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha