تمام‌نشده یا رنگ‌آمیزی نشده است، اما آماده سواری. همکاری تریامف با ویلیامز، اینتگرال پاورترین و WMG دانشگاه وارویک اکنون به طور کامل مونتاژ شده و مهیای شروع آزمایش‎ها است. نمونه اولیه موتورسیکلت TE-۱ فوق‌العاده به نظر می‌رسد و اگر به تولید برسد، یک موتورسیکلت خیابانی وحشی خواهد بود.

موتورسیکلت تریامف

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت نیواطلس، ویلیامز بسته باتری را نهایی کرده است، یک واحد جمع و جور، جذاب و شارژ سریع ۱۵ کیلووات ساعتی با خنک‌کننده و پوشش کربن یکپارچه. «انتگرال پاورترین»، موتور ۱۰ کیلوگرمی را تامین کرده است که حداکثر قدرت آن ۱۳۰ کیلووات (۱۷۴ اسب‌بخار) است و ۸۰ کیلووات (۱۰۷ اسب‌بخار) پیوسته تولید می‌کند. این خنک‌کننده یکپارچه خود را دارد و همچنین دارای یک اینورتر با توان بیش از ۵۰۰ کیلووات است. هر دو ادعای کارایی و سبک وزنی پیشگامانه دارند.

تصاویر | وحشی خیابانی؛ پنجره‌ای جدید به سوی نسل آیده برقی‌ها

WMG بر روی آماده‌سازی ECU کار می‌کند، مدل‌سازی نرم‌افزاری، شبیه‌سازی و آزمایش را با مدل‌های فیزیکی طراحی‌شده برای شبیه‌سازی سواری در دنیای واقعی انجام می‌دهد. و تریامف یک موتورسیکلت ساخته است تا همه چیز را روی آن قرار دهد.

تصاویر | وحشی خیابانی؛ پنجره‌ای جدید به سوی نسل آیده برقی‌ها

اکنون که همه چیز در کنار هم قرار گرفته است و آزمایش می تواند آغاز شود. Triumph TE-1 باید زیر آزمایش‌های متعدد قرار بگیرد تا مطمئن شوند که همه نرم‌افزار طبق برنامه‌ریزی کار می‌کند و برخی اندازه‌گیری‌های اولیه در مصرف انرژی و برد باتری را انجام می‌دهد.

تصاویر | وحشی خیابانی؛ پنجره‌ای جدید به سوی نسل آیده برقی‌ها

و سپس، قسمت سرگرم کننده از راه می‌رسد، یعنی بیرون آوردن این وسیله برای ارزیابی سواری پویا برای دیدن اینکه آیا واقعا این موتورسیکلت جذاب، ایمن و قابل استفاده برای سوار شدن است یا خیر. باید سیستم‌های کنترل کشش الکترونیکی و چرخ را آزمایش کنند و این نقطه‌ای است که تریامف دقیقا نحوه تعامل ترمزها و سیستم‌های ترمز احیاکننده را بررسی می‌کند.

تصاویر | وحشی خیابانی؛ پنجره‌ای جدید به سوی نسل آیده برقی‌ها

آزمایش باید تا اواسط سال به پایان برسد و در آن مرحله، رنگ نهایی و پانل‌های بدنه تمام شده و روی آن قرار می‌گیرند تا بتوانیم TE-1 را با شکوه مورد نظرش ببینیم.

بیشتر بخوانید:

با این حال به‌طور حتم به‌نظر نمی‌رسد که تریامف برنامه‌ای برای ارائه سریع این موتورسیکلت به بازار ندارد. در یک بیانیه مطبوعاتی آمده است: «هدف کلی پروژه TE-1 بر توسعه قابلیت موتورسیکلت الکتریکی متمرکز شده است تا بتواند پنجره‌ای به موتورسیکلت برقی آینده تریامف، نوآوری رانندگی، قابلیت و مالکیت معنوی جدید و افزایش اعتبار و مشخصات صنعت و طراحی بریتانیا ارائه دهد.»

تصاویر | وحشی خیابانی؛ پنجره‌ای جدید به سوی نسل آیده برقی‌ها

بنابراین در حالی که این یک نمونه اولیه بسیار هیجان‌انگیز است، ممکن است چندین سال طول بکشد تا به خیابان یا نمایشگاه‌ها بیاید.

کد خبر 656002

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha