رئیس هیئت تحقیق و تفحص از نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه ۹ محور کار برای هیئت تحقیق و تفحص از نهاد ریاست جمهوری تعریف شده است، گفت: همه موارد مربوط به دولت قبل بررسی می‌شود.

محمد حسن آصفری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، محمدحسن آصفری با اشاره به فعالیت هیئت تحقیق و تفحص نهاد جمهوری اسلامی اظهار داشت: هیئت تحقیق و تفحص اکنون تشکیل شده است که اعضای آن شامل ۱۵ نفر عضو هیئت تحقیق و تفحص می‌شود.

وی افزود: ان‌شاءالله با هماهنگی‌هایی که با نهاد ریاست جمهوری اسلامی می‌شود، این هیئت دفتری در نهاد ریاست جمهوری ایجاد می‌کند و موضوعات مربوط به دولت یازدهم و دوازدهم  را مورد بررسی قرار می‌دهند.

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از نهاد ریاست جمهوری تصریح کرد: در حوزه مسائل سیاست خارجه، اقتصادی، مالی، مسائل جذب نیروهای استخدامی و مسئولیت‌هایی که از سمت نهاد ریاست جمهوری اسلامی سفارش شده و موارد مختلفی در حوزه مسائل کلان مورد بررسی قرار خواهد گرفت و اگر تخلفی شده باشد به تبع به جهت پیگیری به قوه قضاییه ارسال می‌شود.

آصفری با اشاره به اهداف بررسی این تحقیق و تفحص از نهاد ریاست جمهوری بیان کرد: ما در حال حاضر به مورد مهمی دسترسی پیدا نکرده‌ایم و تقریبا  ۹ محور تحقیق و تفحص وجود دارد که همگی آنها باید روشن شود.

وی ادامه داد: با مسئولیتی که نمایندگان مجلس به ما دادند ما گزارش را بدون نگاه سیاسی بررسی می‌کنیم و اگر تخلفی انجام شده باشد به طور حتم با متخلفان از طریق حکم قوه قضائیه برخورد می‌شود.

کد خبر 654438

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    0 0
    اون دوره که گذشت فعلا این دوره روبچسبید
  • روشن IR ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    0 0
    پرسش : از چه زمانی متوجه شدید که تخلفات وجود داشته. اینکه در چهار سال گذشته ادامه داشته و همه میدانستند و بی تفاوت بودند. اما اما، من دوستی دارم که به دشمن خواهم از او التجا بردن.