نشست مشترک شهردار منطقه۹ با فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج حمزه سیدالشهدا(ع) برگزار شد.

آمادگی برای مراسم شهید سلیمانی

به گزارش همشهری آنلاین، به منظور گرامیداشت مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و همزمانی آن با ایام شهادت حضرت زهرا (س) با رویکرد هم‌افزایی و بهره‌گیری از امکانات موجود، نشست هم اندیشی خسروی شهردار منطقه۹ با سرگرد قدیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حمزه سیدالشهدا (ع) برگزار شد.
در این نشست مشترک در خصوص برنامه های آتی از قبیل ایام فاطمیه(س)، برنامه های سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، مراسم دهه فجر و راهپیمایی شکوهمند یوم الله 22 بهمن گفتگو و اقدامات لازم مورد بررسی قرار گرفت.
همچنین مقرر شد به منظور ارائه‌ خدمات بهتر فرهنگی و هنری به شهروندان هم پوشانی فضایی بین نواحی شهرداری منطقه۹ و حوزه‌های تحت پوشش ناحیه حمزه سیدالشهدا(ع) اجرا شود.
در ادامه نیز سمنانی سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه۹ همچنین طی نشستی با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حمزه سیدالشهدا (ع) به مرور برنامه‌های مشترک و پیشنهادی پیش رو پرداختند و مقرر شد برنامه‌های مختلف از جمله چارپایه‌خوانی آبروی محله، مراسم یادبود و یادواره شهدا، کاروان‌های خودرویی، گروه‌های سرود میدانی و تئاتر، روضه در خانه‌های شهدا، برپایی نمایشگاه عفاف وحجاب، مسابقات در فضای مجازی و در سطح شهر از ۷ الی ۱۷دی در پهنه غربی پایتخت اجرا شود.

کد خبر 645507

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha