باشگاه یوونتوس برای تقویت خط حمله‌اش خواهان معاوضۀ آرتور ملو با مائورو ایکاردی شده بود که این درخواست از سوی ‌پاری سن‌ژرمن رد شد.

مائور ایکاردی

به گزارش  همشهری آنلاین به نقل از اسپوتنیک، یوونتوس در فصل جاری مشکلات زیادی داشته است که مهم‌ترین آن عدم درخشش خط حملۀ این تیم پس از جدایی کریستیانو رونالدو است و همین موضوع سبب شده تا بانوی پیر در سری‌آ با ۳۴ امتیاز در جایگاه پنجم جدول قرار گیرد.
سران بیانکونری در تلاش اند تا در زمستان مشکلات تیم را با جذب برخی بازیکنان کاهش دهند و ضمن درخشش در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، فصل سری‌آ را با جایگاه بهتری به پایان برسانند.
به همین منظور مدیران این باشگاه خواهان معاوضه آرتور ملوی برزیلی با مائورو ایکاردی مهاجم آرژانتینی پاری سن‌ژرمن شدنداما  این باشگاه با درخواست یوونتوس مخالفت کرد.
طبق گزارش روزنامه گاتزتا دلواسپورت ایتالیا، مدیران پی‌اس‌جی از عملکرد ملو رضایت چندانی ندارند و نمی‌خواهند با جذب وی نیمکت را بیشتر از گذشته شلوغ کنند.
پی‌اس‌جی در حالی با درخواست یوونتوس مخالفت کرده است که این باشگاه ایتالیایی در کنار ایکاردی به دنبال جذب   اوبامیانگ از آرسنال نیز شده است.

کد خبر 645306

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha