جمعه ۵ مهر ۱۳۸۷ - ۱۷:۵۱
۰ نفر

سید رضا اکرمی* مردم مسلمان سراسر دنیا به تبعیت از ابتکاری که معمار کبیر انقلاب در رمضان سال 1358 به خرج داد، تنفر خود را از ادامه حیات رژیمی جعلی که به دست انگلیس و آمریکا شکل یافته است، فریاد زدند.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان هر سال شاهد اعلام انزجار عمومی مسلمانان جهان از ادامه اشغالگری در سرزمین قدس هستیم واین در حالی است که سازمان‌های بین‌المللی که داعیه حقوق بشرشان، گوش فلک را کر می‌کند سال هاست بر این موضوع چشم بسته‌اند.

سؤال این است چرا کشورهایی که داعیه دمکراسی دارند، با موضوع حل مسئله فلسطین از طریق طرح رفراندوم مخالفت می‌کنند. این سؤال یک پاسخ بیشتر نمی‌تواند داشته باشد: طرح رفراندوم برای مردم فلسطین جعلی بودن رژیم غاصب اسرائیل را برای همگان اثبات می‌کند.

این طرح ثابت می‌کند رژیم اشغالگر قدس رژیمی مردمی و منطقه‌ای نیست. قدرتمندان و زورگویانی نظیر آمریکا هر اقدامی را که به زیان رژیم صهیونیستی باشد برنمی تابند.

سخنانی که دیروز از تریبون نماز جمعه ایراد شد، سرنخ‌های مهمی از نحوه تشکیل این رژیم جعلی به دست داد.

ضروری است با افشاگری‌هایی اینچنینی کسانی را که بانی تشکیل رژیم غاصب اسرائیل بودند و بر ادامه حیات آن اصرار می‌ورزند، معرفی کنیم و نشان دهیم که در نتیجه این سیاست غلط اکنون چه دردسرهایی برای خودشان به‌وجود آمده است.

برای نمونه مردم، در کشوری مثل آمریکا که بر ادامه حیات رژیم صهیونیستی اصر ار دارند سالانه میلیون‌ها دلار مالیات می‌پردازند واین بهایی است که مردم یک کشور برای سیاست غلط سردمدارانش می‌پردازند.

شناخت حامیان رژیم اشغالگر قدس، تبری جستن از آنان، یافتن راه‌هایی برای مقابله با کشورهای استکباری، کمک به مردم ستمدیده فلسطین با قطع رابطه با حامیان اشغالگران و از همه مهم‌تر توجه به ریشه‌های این حمایت از جمله  پیام‌های حضور مردم در راهپیمایی روز قدس است.

*نماینده مردم تهران

کد خبر 64351

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز