پنجشنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۱
۰ نفر

فریبا خانی: خانه‌ی جدید دوچرخه را پیدا کردید؟ به دوستانتان خبر دادید که دوچرخه را این‌روزها در کجا دنبال کنند؟ گفتید دوچرخه دوست ۲۱ساله‌ی نوجوانان ایران همیشه منتظر و چشم به راه شماست

به دوچرخه نور و انرژی هدیه کردید

. آیا پیام ما به آذربایجان ، کرمان، یزد، فارس، سیستان و بلوچستان، خوزستان و خراسان رسیده است. آیا مازندرانی‌ها،گیلانی‌ها و اصفهانی‌ها می‌دانند دوچرخه اسباب‌کشی کرده و فعلاً به شکل کاغذی منتشر نمی‌شود و تا اطلاع ثانوی رکاب‌زنان به شکل آنلاین به خدمت مخاطبانش می‌رسد؟ آیا همه می‌دانند به‌زودی دوچرخه صاحب سایتی مستقل خواهد شد؟
ممنون از مهربانی تک‌تک شما در این چند روز در فضای مجازی کلی ابراز عشق همیشگی شما به ما نور و انرژی داد. بزرگ‌ترهای دوچرخه آن‌ها که جوان شده‌اند؛ نوشته بودند که چه‌طور هفته‌نامه‌ی دوچرخه زندگی‌شان را تغییر داده است. خاطرات  آن‌ها شنیدنی بود این‌که پدر ومادرها روزنامه‌ی همشهری می‌خریدند و دوچرخه، هدیه‌ی کودک و نوجوان پنج‌شنبه‌ها روزهایشان را با مطالب علمی، ادبی و... زیبا کرده بود.
نوجوانان عزیزی که هم‌اکنون با ما همراه شده‌اید و با ما در تهیه‌ی پادکست  همراهی می‌کنید یا مطلب‌ زیبا و  عکس می‌فرستید و روزگار دوچرخه را به زلالی خودتان می‌کنید، امروز دوچرخه از همه‌ی شما و نوجوانان قدیمی دوچرخه می‌خواهد صدای نوجوانان ایران شوید و نشانی اینترنتی ما را اطلاع‌رسانی کنید که  فعلاً در سایت همشهری‌آنلاین است.
می‌خواهید نشانی جدید خانه‌ی دوچرخه را بهتان یادآوری کنم؟ ما در این‌جا برنامه‌های ویژه، بازی، سرگرمی، خبر، مسابقه و داستان و هزار نوشته‌ی دل‌فریب از شما را خواهیم داشت. پس فعلاً تا راه‌اندازی سایت دوچرخه، قرار ما در فضای همشهری آنلاین خواهد بود:
 hamshahrionline.ir/service/children
و راستی هم‌چنان صفحه‌ی اینستاگرام و  کانال تلگرام دوچرخه را هم به نشانی docharkheh_weekly@ دنبال کنید.
منتظر تک‌تک شما هستیم.

کد خبر 636964

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha