تابلو سردر انجمن جوادیه، که مربوط به سال ۱۳۲۸ و یکی از اسناد تاریخی این انجمن محلی است، به موزه مشاهیر و مفاخر منطقه ۱۶ اهدا شد.

انجمن جوادیه

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه ۱۶، در این‌باره به خبرنگار همشهری محله گفت: «از زمان راه‌اندازی و بهره‌برداری از موزه مشاهیر و مفاخر منطقه، اشخاص و چهره‌های شناخته شده برای اهدای نشان‌ها، مدال‌ها و یادگاری‌های باارزش خود استقبال زیادی نشان دادند که اکنون تعدادی از این هدایا در قسمت‌های مختلف جانمایی شده است؛ از جمله لباس‌های ورزشی، مدال‌ها و کاپ‌های قهرمانی و...» «مهدی پورآقایی» ادامه داد: «در بخش نگهداری اسناد تاریخی، آثار مختلفی به دفتر حوزه مشاهیر و مفاخر منطقه ۱۶ اهدا شده که تابلو قدیمی سردر انجمن محلی جوادیه یکی از آنهاست که نشان‌دهنده تاریخچه فعالیت‌های محلی و مشارکت شهروندان در امور شهر و محله و جزء اسناد هویتی باارزش است.»
پورآقایی در پایان از چهره‌هایی که در منطقه ۱۶ سکونت دارند و دارای اسناد تاریخی و هویتی در موضوعات مختلف محله‌ای، اجتماعی و... هستند، درخواست کرد که برای حفظ این آثار آنها را به موزه مشاهیر و مفاخر منطقه اهدا کنند. موزه مشاهیر و مفاخر منطقه ۱۶ در خیابان شهید علیرضا وفایی ناحیه ۲ واقع است.

کد خبر 612667

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha