مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۸۷ - ۰۷:۴۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: همزمان با فعالیت ستاد مرکزی مهر رمضان در معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، با تشکیل ستادهای منطقه‌ای مهر رمضان، فعالیت این ستادها در ‌22 منطقه تهران رسما آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تهران در دستورالعمل صادره از جانب رئیس ستاد مرکزی مهر رمضان به شهرداران مناطق بیست و دو گانه تهران با اشاره به افزایش سفرهای درون شهری در آغاز سال جدید تحصیلی، اهمیت همکاری و هماهنگی مدیران مرتبط در جهت ارتقای کیفی و کمی جا به جایی مسافران و بهبود وضع مسیرهای ارتباطی مورد تاکید قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش، در این بخشنامه، با اعلام آغاز به کار ستادهای مهر رمضان در ‌22 منطقه تهران و تشکیل نخستین جلسه ستاد منطقه‌ای حداکثر تا پایان مرداد، ‌بر اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم از جانب معاونت‌های حمل و نقل و ترافیک هر یک از مناطق با همکاری نمایندگان دستگاه‌های مربوط در آن منطقه تاکید شده است.

به موجب این دستورالعمل، عملیات حفاری حداکثر تا بیستم شهریور و نیز پاک‌سازی سطوح سواره و پیاده و روسازی آسفالت معابر و پیاده‌روهایی که حفاری شده حداکثر تا بیست و چهارم شهریور ‌باید به اتمام برسد. ضمن این که از شانزدهم شهریور تا چهاردهم مهر به مدت یک ماه، هیچ‌گونه مجوز حفاری جدیدی صادر نخواهد شد.

بنابراین گزارش در این بخشنامه، رفع معایب احتمالی چراغ‌های راهنمایی و اصلاح زمانبندی آن‌ها و برطرف کردن نواقص احتمالی در معابر منتهی به مدارس و مراکز آموزشی از جمله کمبود تابلوهای راهنمای مسیر، تابلوهای انتظامی، اخباری و هشدار دهنده، خط‌کشی‌ها و هم‌سطح سازی گذرگاه‌های عابر پیاده حداکثر تا بیست و چهارم شهریور تصریح شده است.

گشت‌های ترافیک مناطق در ‌22 منطقه تهران، در دهه نخست مهر از ساعت ‌ 6 و 30 دقیقه صبح هر روز بر وضع شبکه ارتباطی محدوده منطقه متبوع خود نظارت کرده و مسائل و مشکلات احتمالی را جهت هماهنگی فوری و رفع اشکال به ستاد مرکزی مهر رمضان که در مرکز کنترل ترافیک تهران مستقر است، ‌اعلام می‌کند.

کد خبر 60854

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز