مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۸۷ - ۱۵:۰۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: برای نخستین بار در کشور همایش دانشجویان، دانش آموختگان و استادان صنعت چاپ برگزار می‌شود

به گزارش پورتال خبری هشتمین جشنواره صنعت چاپ ،ابراهیم اسماعیل پور دبیر اجرایی این همایش در گفت و گو با ستاد خبری هشتمین جشنواره صنعت چاپ گفت: هدف از برگزاری این همایش، گردهمایی تحصیل کردگان و استادان رشته چاپ و تعامل گروه‌های مختلف علمی این صنعت با یکدیگر است.

دبیر انجمن علمی دانشکده چاپ افزود:به منظور ارزش بخشی به این همایش و ارتقای سطح علمی آن از معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس دانشگاه جامع علمی- کاربردی دعوت به عمل شده است.

وی در تشریح اینکه این همایش چه نقشی در توسعه علمی صنعت چاپ خواهد داشت گفت:چنین جمع هایی می تواند آغازی بر اجرای پروژه‌أهایی آینده باشد. این گردهمایی همچنین می‌تواند محل شکل‌گیری و ارائه ایده‌هایی نو در صنعت چاپ نیز باشد.

به گفته دبیر اجرای همایش این گردهمایی امسال و سال آینده تکرار خواهد شد. ارائه و پشتیبانی از طرح های جدید مهم‌ترین هدف گردهمایی دانشجویان این رشته در آینده است.

ارائه گزارش آماری پیرامون جذب و شیوه آموزش رشته های مرتبط با صنعت چاپ در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی از دیگر اهداف این همایش یک روزه است.

در این همایش از استادان برجسته و از دانشجویان نمونه این رشته تجلیل می‌شود. یکی دیگر از برنامه‌های حاشیه‌ای این همایش شکل گیری تشکل انجمن دانش آموختگان صنعت چاپ است.

پیش از این از سوی انجمن علمی دانشکده چاپ به منظور ساماندهی پروژه ها و برنامه های علمی دانشجویان، دانش آموختگان و استادان رشته های مختلف صنعت چاپ طرح هایی تهیه شده است که این همایش در راستای این طرح ها برگزار می‌شود

کد خبر 60285

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دانش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز