پنجشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۸۷ - ۱۸:۲۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران از تداوم کاهش قیمت مسکن در تهران خبر داد و گفت: برنامه ها و سیاست هاى دولت در تعدیل قیمت مسکن در پایتخت بی بدیل است

واحد مرکزی خبر، مصطفى قلى خسروى، با بیان اینکه اتحادیه مشاوران املاک ارزیابى‌هاى فراوانى را در رابطه با کاهش قیمت مسکن در تمام نقاط استان تهران انجام داده است، افزود: قیمت مسکن در تمام نقاط شهرتهران به طور متوسط مترى 500 هزار تومان کاهش یافته است.

وی افزود: قیمت هر متر مربع مسکن در برخى مناطق تهران از جمله در اطراف بزرگراه کردستان 500 هزار تومان و در منطقه نازی آباد در جنوب تهران حدود 300 هزار تومان کاهش یافته است.

رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران با اشاره به کاهش یک میلیون تومانی قیمت مسکن در منطقه پاسداران تهران تصریح کرد: چندی پیش صاحب ملکی در این منطقه قیمت فروش یک واحد آپارتمان 100 متری را 600 میلیون تومان در بنگاه ثبت کرد اما اکنون و پس از سپری شدن چند ماه از آن و به رغم نبود مشتری، این واحد آپارتمانی را 500 میلیون تومان هم نمی خرند.

خسروى گفت: براساس اظهارات تولیدکنندگان مسکن با وجود کاهش قیمت خرید و فروش، مردم تمایلى براى خرید خانه از خود نشان نمى دهند چراکه علاوه بر کاهش قدرت خرید، این افراد همچنان منتظر کاهش بیشتر قیمت مسکن هستند.

وى اظهار داشت: البته انتظار مردم براى کاهش قیمت مسکن طى روزهاى آینده بدون دلیل نیست و قیمت خانه در ماه هاى آینده مجدداً تنزل خواهد کرد.

رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران تصریح کرد: کاهش قیمت مسکن در مناطق نوسازى شده و بازسازى شده جنوب شهر تهران بیش از نقاط دیگر به چشم مى خورد.

کد خبر 60056

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز