چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۸۷ - ۱۵:۵۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون اول رئیس جمهوری، رای بالای مجلس به وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت امور اقتصادی و دارایی را نشانه تایید عملکرد اقتصادی دولت از نظر نمایندگان مجلس دانست و گفت:

 این پاسخ محکمی به جوسازی های منفی علیه دولت در حوزه اقتصادی است.

به گزارش واحد مرکزی خبر، پرویز داودی در جلسه امروز (چهارشنبه) هیئت وزیران که به ریاست وی تشکیل شد، همچنین از نمایندگان مجلس که با رای اعتماد خود به وزرای پیشنهادی راه و ترابری، امور اقتصادی و دارایی و کشور، همراهی و همسویی مجلس هشتم را با دولت نشان دادند‌، قدردانی کرد.

معاون اول رئیس جمهوری در این جلسه با تبریک فرارسیدن چهارم شعبان، ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز به عموم مسلمانان، جانبازان را به عنوان سرمایه‌های ارزشمند انقلاب یاد کرد که در راه پاسداری از آرمانها و ارزشهای انقلاب اسلامی با تمام وجود فداکاری کردند.

در ادامه این جلسه واعظ زاده معاون علمی و فناوری رییس جمهور گزارش جامعی از دیدار رهبر معظم انقلاب از نمایشگاه برگزیده فناوری و نوآوری‌های جوانان کشور به هیئت دولت ارایه کرد.

هیئت وزیران با ارج نهادن به توان علمی، استعداد و شایستگی جوانان این مرز و بوم‌، کمیسیون علمی، تحقیقاتی و فناوری دولت را مأمور کرد تا راهکارهای اجرایی مناسبی برای استفاد از حداکثر توان علمی نخبگان کشور به ویژه در زمینه تجاری سازی اختراعات و ابتکارات اتخاذ کند.

در جلسه امروز هیات دولت همچنین به وزارت جهاد کشاورزی اجازه داده شد تا برای تولید و تامین گوشت مرغ، تخم مرغ و گوشت قرمز در داخل، شرکت پشتیبانی امور دام، خوراک و علوفه مورد نیاز دام ها را با اخذ تضمین‌های لازم با حداکثر زمان بازپرداخت چهار ماهه برای مرغداران و 9 ماهه برای دامداران تامین کند

کد خبر 60008

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز