پنجشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۸۷ - ۰۸:۱۵
۰ نفر

علی کهن‌نسب: همه ورزشکارانی که راهی دهکده بازی‌ها شده‌اند، با این امید به پکن رفته‌اند که بتوانند با کسب افتخار نام خود را در تاریخ المپیک‌ها، به عنوان بزرگ‌ترین رویداد ورزشی جهان، ثبت کنند.

   کاروان ورزشی ایران نیز با همین هدف در پکن حضور می‌یابد. حتی آنهایی که برای اولین بار پای به چنین رویداد بزرگی می‌گذارند، امیدوارند با کسب نتیجه‌های خوب نماینده شایسته‌ای برای ورزش ایران باشند.

   همه آنها در صحبت‌هایشان گفتند که می‌خواهند با دست پر به ایران برگردند.

   رضا یزدانی (ملی‌پوش 84 کیلوی کشتی آزاد): با بیشتر کشتی‌گیران مدعی این وزن کشتی گرفتم و از سبک مبارزه با آنها آگاه هستم. امیدوارم نماینده شایسته‌ای برای ایران باشم.

مراد محمدی، نماینده کشتی آزاد

   هما حسینی (ملی‌پوش قایقرانی): در این رشته تجربه زیادی ندارم، تنها چیزی که برایم مهم است، این که با تلاش زیاد نتیجه خوبی در این رقابت‌ها کسب کنم.

   سیدمراد محمدی (ملی‌پوش 60 کیلوی کشتی‌آزاد): شناخت کاملی از نقاط ضعف و قوت رقیب‌های خود دارم و با دید باز به مصاف تک‌تک آنها می‌روم. امیدوارم بتوانم با روحیه عالی در این رویداد بزرگ افتخارآفرین باشم.

   نجمه آبتین (ملی‌پوش تیرو کمان): با اعتماد به نفسی که به دست آوردم می‌توانم در المپیک بهتر کار کنم. من تلاش می‌کنم تا بتوانم در المپیک نتیجه خوبی بگیرم.

نجمه آبتین، نماینده تیر و کمان

   فردین معصومی (ملی پوش 120 کیلوی کشتی آزاد)؛ در رقابت‌های المپیک تمامی حریفان قدرتمند هستند، امیدوارم در این رقابت‌ها نماینده شایسته‌ای برای کشتی ایران باشم.

   سارا خوش‌جمال فکری (ملی‌پوش تکواندو): کسب مدال المپیک بزرگ‌ترین آرزویم است و به همین‌منظور، نهایت سعی و تلاش خود را انجام می‌دهم.

   مهدی تقوی (ملی‌پوش کشتی‌آزاد): سعی می‌کنم با آمادگی کامل در این میدان بزرگ حاضر شوم و مدال بگیرم.

   اصغر ابراهیمی (ملی پوش دسته 94 کیلوگرم وزنه‌برداری): در گروه ما 12 نفر برگزیده از 40 کشور جهان روی تخته می‌روند، تمامی آنها بهترین‌های کشور خود هستند و هر 12 نفر شانس کسب مدال را دارند. پیش‌بینی‌ام این است که امسال نتیجه یازده سال تلاشم را خواهم گرفت.

محسن بیرانوند، نماینده وزنه برداری

   محسن بیرانوند (ملی‌پوش دسته 105 کیلو وزنه‌برداری): با کمی همت و تلاش و توان می‌توانم به بزرگ‌ترین افتخار عمر ورزشی‌ام دست یابم. شک نکنید در پکن به گونه‌ای عمل می‌کنم تا بعد از پایان مسابقه چه مدال برگردنم باشد، چه نباشد، از تلاش و عملکرد خودم راضی باشم.

   کاوه محرابی (ملی‌پوش بدمینتون): تمام سعی و تلاشم در المپیک این است که بتوانم بهترین نتیجه را بگیرم.

کاوه محرابی ، نماینده بدمینتون

   قاسم رضایی (ملی‌پوش 96کیلوی کشتی فرنگی): تمرین‌های مستمر و متناوب خود را با جدیت در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی ادامه دادم تا بتوانم مدال طلای بازی‌های المپیک را کسب کنم.

   امین نیک‌فرد (ملی‌پوش دوومیدانی): برای من حضور در المپیک دستاورد بزرگی است. اما من به موفقیت در این بازی‌ها و آنچه می‌تواند مرا به مقام نخست بازی‌های المپیک برساند، فکر می‌کنم.

   نیره عاکف (ملی‌پوش تیراندازی جانبازان و معلولان): با توجه به تجربه حضور در دو دوره از مسابقه‌های پارالمپیک سعی می‌کنم در بازی‌های پکن جزء ورزشکاران مدال‌آور باشم.

سارا خوش جمال فکری، نماینده تکواندو (سمت راست)

کد خبر 59742

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز