اولین تریلر رسمی فیلم «احضار: شیطان وادارم کرد» (The Conjuring: The Devil Made Me Do It) منتشر شد. این فیلم دنباله‌ای بر فیلم‌های «احضار» (The Conjuring) و «ماجراهای اد و لورن وارن» با بازی پاتریک ویلسن و ورا فارمیگا و حل پرونده‌های فراطبیعی توسط آن‌هاست.

احضار

به گزارش همشهری آنلاین، ظاهرا این ماجرا، خطرناکترین داستانی است که اد و لورن وارن پا به آن می‌گذارند. این قسمت از فیلم‌های احضار هم مانند دو فیلم قبلی بر اساس داستانی در واقعیت ساخته شده است. احضار: شیطان وادارم کرد روایتی از پرونده آرن شین جانسون (Arne Cheyenne Johnson) قاتلی است که در دادگاه ادعا می‌کرد نیروهای شیطانی او را به قتل صاحبخانه‌اش واداشته‌اند. 

کارگردان این فیلم «مایکل چاوز» است و «جیمز وان» کارگردان قسمت اول احضار، طرح داستانی فیلم را مطرح کرده و از تهیه‌کنندگان آن است. چاوز در مصاحبه‌ای گفته است که فیلم هفت (Seven) ساخته «دیوید فینچر» فیلم مورد علاقه او و جیمز وان است و وقتی وان فیلم‌نامه را به او داده، گفته که این همان فیلم هفت (Seven) است ولی در دنیای احضار (The Conjuring).

در خلاصه داستان رسمی فیلم آمده است: احضار: شیطان وادارم کرد، داستان دلهره‌آوری درباره قتل، وحشت و نیروهای ناشناخته شیطانی است که حتی پژوهشگران باتجربه فعالیت‌های مافوق طبیعی اد و لورن وارن را هم غافلگیر و شگفت‌زده می‌کند. این داستان که هیجان‌انگیزترین پرونده‌ آن‌ها است. ماجراجویی آن‌ها با مبارزه‌ای برای نجات روح یک پسر جوان آغاز می‌شود، سپس ‌آن‌ها را به جایی می‌برد که هرگز ندیده‌اند و برای اولین بار در تاریخ امریکا یک متهم به قتل، برای دفاع از خود ادعا می‌کند که نیروهای شیطانی او را به جرم واداشته‌اند.

کمپانی برادران وارنر این فیلم را ۴ ژوئن امسال (۱۴ خرداد) در سالن‌های سینما و شبکه HBO Max پخش می‌کند.

کد خبر 597281

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha