وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در سالروز شهادت ایشان (۱۳ دی) در تقویم‌های رسمی کشور را تصویب کرده و نام این شهید در تقویم رسمی کشور درج می‌شود.

سید عباس صالحی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، سید عباس صالحی روز سه‌شنبه نهم دی ماه در حاشیه پنجاه و هفتمین جلسه کمیسیون فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی قرآن کریم درباره درج نشدن نام حاج قاسم سلیمانی در تقویم سال جاری گفت: سال گذشته با فاصله کمی از شهادت حاج قاسم سلیمانی (۱۳ دی) در شورای عالی انقلاب فرهنگی این بحث مطرح و نام شهید سلیمانی در سالروز شهادت ایشان در تقویم سال قرار گرفت. اما معمولا تقویم های هر سال از مهر یا آبان آماده و در دی‌ماه تولید می شود لذا نام سردار شهید سلیمانی در تقویم سال ۱۴۰۰ خودش را نشان می دهد.
 
سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس و ابو مهدی المهندس معاون سازمان الحشد الشعبی عراق به همراه هشت نفر دیگر از همراهانشان بامداد جمعه ۱۳ دی ۹۸ در مسیر فرودگاه بغداد در اقدام تروریستی کاخ سفید و به دستور دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا و با شلیک موشک‌های پهپادهای ارتش این کشور به شهادت رسیدند. 

کد خبر 576557

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha