دوشنبه ۱۷ تیر ۱۳۸۷ - ۱۳:۴۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: هیات نظارت بر مطبوعات در چهل و دومین جلسه از یازدهمین دوره فعالیت خود که صبح روز دوشنبه ۱۷ تیرماه برگزار شد، با انتشار ۲۱ نشریه موافقت کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی، مدیر کل مطبوعات و خبرگزاری‏های داخلی بر اساس گزارش دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات افزود: در این جلسه با انتشار ۴ هفته‌نامه، ۱ دوهفته‌نامه، ۹ ماهنامه، ۷ فصلنامه و ۴ مورد تغییر صاحب امتیازی و ۱۲ مورد تغییر مدیرمسئولی نشریات دارای مجوز به شرح زیر موافقت شد.

محمد پرویزی این نشریات را به شرح زیر اعلام کرد:

هفته‌نامه «اخبار خراسان شمالی» به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی «محمود مجرد»، هفته‌نامه «مخابرات نو» به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی «محمدعلی مؤید محسنی»، هفته‌نامه «اهل قلم شرق» به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی «محمد کرمانی»، هفته‌نامه «اتفاقیه بجنورد» به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی «حبیب یزدان‌پناه».

دو هفته‌نامه «حقوق و خانواده» به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی «سیدحسین طباطبایی اصل»، ماهنامه «پیام سلامتی» به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی «علیرضا امامی»، ماهنامه «مرزهای نو» به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی «محمد کاظم»، ماهنامه «معادله تجارت» به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی «داریوش علی حیدری بیجار»، ماهنامه «سرمایش و گرمایش» به صاحب امتیازی «رویا اصغر» و مدیرمسئولی «بهرام پلاسچی».

ماهنامه «ساختمان و صنایع ساختمان» به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی «حمیده محمدزاده تیتکانلو»، ماهنامه «دالاو» به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی «اسماعیل مقدس»، ماهنامه «اطلاعات مرغداری» به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی «علی حسینی»، ماهنامه «مهندسی فرهنگی» به صاحب امتیازی «دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی» و مدیرمسئولی «بابک نگاهداری»، ماهنامه «مهندسی زیرساخت‌ها» به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی «محمودرضا کی‌منش».

فصلنامه «الکترونیک» به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی « کیانوش رفیعی» ، فصلنامه «پژوهشنامه تربیتی» به صاحب امتیازی «دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد» و مدیرمسئولی «مصیب سامانیان»، فصلنامه «مجله دانشکده علوم پزشکی خراسان شمالی» به صاحب امتیازی «دانشکده علوم پزشکی خراسان شمالی» و مدیرمسئولی «جواد شاهین‌فر»، فصلنامه «سرامیک و ساختمان» به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی «محمدحسین خدابخش».

فصلنامه «دهکده سلامت» به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی «ابراهیم حاجی قاسمی»، فصلنامه «انشاء و نویسندگی» به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی «سیدحسین محمدی حسینی‌نژاد»، فصلنامه «امنیت و نظم» به صاحب امتیازی «سازمان تحقیقات و مطالعات ناجا» و مدیرمسئولی «محمد قصری».

همچنین در این جلسه با تغییر صاحب امتیازی نشریات: «طاهر» به «سیده کبری میربازع»، «کلک» به «علیرضا مرادی آورزمانی»، «پیام ما» به «مؤسسه مطبوعاتی پیام‌آوران کرمان»، «متخصصین حمل و نقل» به «انجمن مهندسی حمل و نقل ایران» موافقت شد.

بنا بر اعلام در جلسه مذکور با تغییر مدیرمسئولی نشریات:«Iran News» به «پیمان جلالی»، «ابن سینا» به «حبیب‌اله میرزابابایی»، «دنیای فوتبال» به «حمیدرضا الهی دهقی»، «مهندسی جوش» به «عباس زارعی هنزکی»، «کمال اندیشه» به «علویه طاهره موسوی»، «هنرمند» به «ساجده اثنی عشری»، «Iranian Nursing and Medwifery Researches» به «محسن رفیعیان»، «فولاد» به «اکبر رجائی»، «آموزش از راه دور» به «نورالدین میرزائی»، «رونا» به «سمیه گودرزی»، «تازه» به «علی شیرمحمدی»، «پزشکی قانونی» به «محمدحسن عابدی خوراسگانی» موافقت شد.

کد خبر 57304

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز