چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۸۵ - ۰۸:۱۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: شهردار تهران به همه شهروندان قول داد که همه پروژه‌های شهری را بدون تاخیر به اتمام برساند.

قالیباف پس از تاخیر در دو پروژه شهری هجرت و رسالت این قول را به مردم داد.

محمد باقر قالیباف در پاسخ به این سوال که چرا روز شمار برخی از پروژه‌ها صفر می‌شود ولی بعد از گذشت 10 روز پروژه افتتاح می‌شود به فارس گفت: در تعداد کمی از پروژه‌ها همانند هجرت و رسالت این اتفاق افتاده که برای این تاخیر نیز شهرداری تهران دلایل قانع کننده‌ای دارد.

شهردار تهران با اشاره به اینکه برخی از پروژه‌ها در شهر تهران تاخیر 15 ساله دارند گفت: تاخیر 15 ساله پروژه‌ها اصلا قابل مقایسه با تاخیر 10 روزه در افتتاح برخی از پروژه‌ها نیست.

به اعتقاد قالیباف، تاخیر 2،7،10 و30 روزه برای افتتاح یک پروژه هیچ اشکالی ندارد.

شهردار تهران در خصوص تاخیر در افتتاح پروژه هجرت در خیابان پیروزی گفت:پروژه هجرت به جهت عمرانی و فنی در همان زمان که روز شمارش صفر شد، آماده بهره‌برداری بود ولی در ضلع شمال شرقی این پل، دیوار پادگان صفر یک ارتش یکی از معارضین اصلی این پروژه بود.

وی ادامه داد: شهرداری تهران پول عقب‌نشینی این دیوار را به پادگان پرداخت کرده است، ولی پادگان صفر یک ارتش با وجود دریافت پول عقب نشینی نکرد.

قالیباف اضافه کرد: شهرداری تهران یک هفته افتتاح پروژه هجرت را به تعویق انداخت تا شاید معارض این پروژه برطرف شود، ولی بعد از گذشت یک هفته این مشکل برطرف نشد و شهرداری تهران تصمیم گرفت با وجود معارض این پل را افتتاح کند.

وی تصریح کرد: پروژه هجرت را افتتاح کردیم ولی در کنار پروژه تابلویی نصب کردیم که پادگان پول عقب‌نشینی را گرفت ولی عقب‌نشینی نکرد.

شهردار تهران در پایان خاطرنشان کرد: شهرداری تهران اصلا به دنبال مناسبت خاصی نیست که یک پروژه را افتتاح کند، زمانی که یک پروژه آماده بهره‌برداری شود حتما آن پروژه افتتاح می‌شود.

کد خبر 5729

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز