مجموع نظرات: ۳
چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۴
۰ نفر

دوست دارید به تور کانادا این کشور دوست‌داشتنی سفر کنید؟ جایی که برخی از بهترین و جذاب‌ترین مکان‌های دیدنی و فعالیت‌های سرگرم‌کننده را برای شما کنار گذاشته است. البته قبل از این که دست به کار شوید و بخواهید ویزای توریستی کانادا را بگیرید، بهتر است با ما همراه شوید و نکته‌های مهمی را یاد بگیرید که باید قبل از سفر به این کشور بدانید.

کانادا

درست است؛ شهرهای این کشور واقعا جذاب و تماشایی هستند. تورنتو، ونکوور، مونترال، وینیپگ و هالیفاکس، تمامشان فرهنگ‌های خاص، غذاهای عالی و جاذبه‌های بی‌نظیر خودشان را دارند، اما یکی از اصلی‌ترین لذت‌های سفر به کانادا بدون شک رفتن به بیرون از شهرها و گشت و گذار در طبیعت بکر و بی‌انتهای این سرزمین است. کانادا حدود 37 میلیون جمعیت دارد اما مساحتش تقریبا به اندازه کل اروپا است؛ که یعنی بیشتر این کشور خالی از سکنه و دارای طبیعت وحشی است. چه قدم زدن بر روی یک یخچال باستانی در کوه‌های راکی باشد یا پیاده‌روی در جنگل‌های بارانی در جزیره ونکوور یا کانوسواری در دریاچه‌های انتاریو، در این سفر شما گزینه‌های بی‌شماری برای فعالیت‌های فضای بیرونی خواهید داشت.

برای تور کانادا بیمه مسافرتی خود را فراموش نکنید. داشتن بیمه سفر همیشه ایده‌ی خوبی برای سفر به هر جایی است، به خصوص برای سفر به کانادا؛ چرا که اگر شما شهروند این کشور نباشید و احیانا نیاز به دیدن پزشک پیدا کنید، هزینه‌های درمانی‌تان بالا خواهد بود. وقتی می‌خواهید بیمه سفر خود را تهیه کنید، قرارداد را به دقت بخوانید و ببینید که آیا پوشش برای انجام تمام فعالیت‌ها مانند اسکی و یا قایق‌سواری در رودخانه خروشان را دارد یا خیر.

ویزای کانادا توریستی ویژگی جالبی دارد که در کمتر ویزای توریستی دیگر کشورها پیدا می‌شود و آن مدت طولانی اعتبار آن است. این ویزا می‌تواند برای 10 سال اعتبار داشته باشد، اما با توجه به اعتبار 5 ساله پاسپورت ایرانی‌ها این ویزا برای شهروندان ایرانی 5 سال معتبر است. البته همین اعتبار 5 ساله هم یعنی شما فرصت‌های فراوانی دارید تا در زمان‌های مختلف سال به تور کانادا بروید و از بخش‌های مختلف این کشور بسیار پهناور دیدن کنید. در ضمن نیازی نیست نگران زمان اقدام کردن برای دریافت ویزای خود باشید، چرا که بعد از اخذ ویزای کانادا می‌توانید برای هر زمانی سفر خود را برنامه‌ریزی کنید.

قبل از سفر خود را برای وضعیت‌های آب و هوایی مختلف آماده کنید. یک نکته مهم وجود دارد که برای چمدان بستن برای سفر به کانادا باید به آن توجه فراوانی داشته باشید و آن نکته پوشش چند لایه است. حتی اگر در تابستان به تور کانادا می‌روید، احتمال این وجود دارد که با توفان‌های تندری مواجه شوید. در مناطق کوهستانی هم دمای هوا بعد از غروب آفتاب شدیدا افت می‌کند. در زمستان هوا در بیشتر بخش‌های کشور حسابی سرد است؛ به جز ساحل استان بریتیش کلمبیا که در آن هوا معتدل‌تر است.

در سفر به کانادا انتظار نداشته باشید که بتوانید بخش زیادی از کشور را ببینید؛ آن هم در یک زمان کوتاه. شما به دومین کشور بزرگ دنیا سفر می‌کنید و گاهی رفتن از یک شهر به شهر دیگر چند ساعت زمان می‌خواهد. البته ویزای توریستی کانادا به شما اجازه اقامت 6 ماهه در این کشور را می‌دهد. اگر زمان کوتاهی برای سفرتان در اختیار دارید، سعی کنید یک بخش مشخص از این کشور را برای بازدید انتخاب کنید؛ مانند کوهستان‌های راکی در استان آلبرتا یا ساحل غربی استان بریتیش کلمبیا. با تمرکز بر یک منطقه شما می‌توانید زمان بیشتری را در آن منطقه باشید و از سفرتان در آن بخش کاملا لذت ببرید.

تقریبا تمام جمعیت کانادا را مهاجران تشکیل می‌دهند؛ مهاجرانی که گاها چند نسل در این کشور بوده‌اند و مهاجرانی که در همین چند سال اخیر به این کشور رفته‌اند. مردمانی از گوشه و کنار دنیا حالا کانادا را خانه خود می‌دانند، در نتیجه گستردگی فرهنگی در این کشور بسیار بالا است. همین ویژگی خاص باعث شده این کشور یکی از جذاب‌ترین مقصدهای گردشگری در تمام دنیا شود. شما در اینجا می‌توانید با فرهنگ‌های مردمانی از سراسر جهان آشنا شوید و غذاهای لذیذ آنها را نوش جان کنید. همین تنوع فرهنگی همچنین باعث می‌شود شما در سفر به کانادا احساس غریبگی نکنید.

بهترین زمان برای رفتن به یک تور کانادا ارزان به جایی که می‌خواهید بروید و فصل سفرتان بستگی دارد. بهترین زمان برای رفتن به تور تورنتو با بهترین زمان برای رفتن به شهر ونکوور متفاوت است.

در کل تابستان‌ها را می‌توان بهترین زمان برای سفر به این کشور پهناور و دوست‌داشتنی دانست. با این وجود اواخر بهار و اوایل فصل پاییز هم زمان‌های محبوبی در میان گردشگران هستند.

در فصل پاییز به خصوص، با وجود تغییر رنگ برگ‌های درختان و دماهای خنک در بیشتر نقاط کشور، شما مطمئنا یک تجربه فراموش‌نشدنی از سفرتان به این نقطه از دنیا را خواهید داشت. البته که پاسخ دادن به این سوال به همین سادگی‌ها امکان‌پذیر نخواهد بود، در نتیجه با ما همراه باشید تا بهترین زمان‌ها برای رفتن به مناطق و شهرهای مختلف را معرفی کرده و شما را با فستیوال‌ها و رویدادهای هر فصل آشنا کنیم.

کانادا از هر جنبه ای میتواند جذابیت هایی را برای گردشگران داشته باشد، از یک آب و هوای معتدل در تابستان تا تفریحات زمستانی در فصول سرد، همچنین با وجود یک اختلاط فرهنگی وسیع شما انتظار تنوع بالایی را در نوع خوراک خواهید داشت و رستورانهای رنگارنگ لذت یک گردش شهری یا یک کمپینگ برون شهری را صدچندان خواهد کرد، مناظر طبیعی و بکر و تجربه زندگی در قطب و دیدار از جاذبه های کوهستان راکی و پارکهای ملی در کنار مردمی آرام و مهمان نواز نوید یک سفر خاطره انگیز را به شما و خانواده تان میدهد.

مجموعه BestCanadaTours همواره در تلاش است تا با ارائه خدماتی در شان مسافرین گرامی، خاطرات خوشی در ذهن ها باقی بگذارد، برای دریافت مشاوره رایگان با شماره 22225334 در تماس باشید، کارشناسان مجرب ما راهنمای شما خواند بود.

اما سخن آخر ما اینست که، با وجود اینکه در این دوران شیوع ویروس کرونا، دل همه ما برای مسافرت تنگ شده است، ولی این روزها برای احترام به زحمات کادر درمان و توجه به سلامت خود و خانواده مان، از رفت و آمدها و سفرهای غیر ضروری خودداری کنیم، تا همگی این روزها را پشت سر گذاشته و باز برای روزهای یک زندگی شاد برنامه ریزی کنیم.

کد خبر 565989

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha