نخستین جشنواره مطبوعات استان تهران با معرفی نفرات برتر به خط پایان رسید.

جشنواره مطبوعات

همشهری آنلاین: نخستین جشنواره مطبوعات استان تهران اواسط سال گذشته برگزار و پس از انتخاب برترین ها قرار شد اواخر سال مراسم اختتامیه برگزار شود که به گفته «میلاد زارعی» دبیر اولین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های استان تهران به دلیل  تغییرات ساختاری در معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد، حوادث آبان ماه، شهادت سردار سلیمانی و شیوع ویروس کرونا، مراسم اختتامیه به تعویق افتاد. 


عصر امروز مراسم اختتامیه به صورت مجازی برگزار و پس از معرفی برگزیدگان جشنواره به کار خود پایان داد.
به گفته وی داوران در بخش اصلی جشنواره که شامل چندین بخش از جمله مقاله، تیتر، گزارش، خبر است، آثار تولیدی را با محوریت گره‌گشایی از مشکلات شهرستان‌های استان تهران و پرداختن به مناطق محروم و حاشیه‌ای در اولویت قرار دادند.

  • در بخش گزارش، «مریم خبار» و «مینا مولایی» از روزنامه جام جم و «زینب زینال زاده» از روزنامه همشهری به ترتیب رتبه اول تا سوم را کسب کردند. همچنین در این بخش آثار «توحید عظیمی» از خبرگزاری فارس و «سید هادی کسایی زاده» از پایگاه خبری جامعه خبر شایسته تقدیرشناخته شدند.
  • در بخش تیتر، «حمیدرضا بوجاریان» از روزنامه همشهری، «فرزانه پیری» از خبرگزاری ایرنا و ««فاطمه عسگری نیا» از روزنامه همشهری عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.
  • در بخش مقاله، «امیرعلی رحیمی» از آرمان بهارستان، «محمد علی مومنی» از چشم جامعه و «مهدی مرادی» از عصر شرق به ترتیب به عنوان رتبه‌های اول تا سوم انتخاب شدند.
  • در بخش خبر، رتبه سوم به «مهدی مقدر» از خبرگزاری ایرنا، رتبه دوم به «معصومه آقاامینی» از خبرگزاری ایرنا و رتبه اول به «رضا موهبتی» از لواسان رسید.
  • در بخش مصاحبه نیز، «مینا مولایی» از روزنامه جام جم، «مهدی امیری پور» از خبرگزاری فارس و «مهدی مرادی» از خبرگزاری فارس به عنوان رتبه‌های اول تا سوم شناخته شدند.
  • در بخش صفحه آرایی نیز، «مجید آباد» رتبه نخست، «بهروز آشنا» رتبه دوم و «سمیرا تارتار» رتبه سوم را از مجله توریسم کسب کردند. همچنین اثر محمد «علی مومنی» از چشم جامعه شایسته تقدیر شناخته شد.
  • در بخش طنز، «بهمن شریفی فقیه» از آرمان بهارستان، «محمد علی رجبی» از خبرگزاری تسنیم دوم شد. هیئت داوران اثری را به عنوان رتبه سوم معرفی نکرد.
  •  در بخش عکس، «مهدی خانلری» و «مصطفی رحیمی» از خبرگزاری فارسی رتبه‌های اول و دوم را کسب کردند. هیئت داوران اثری را شایسته دریافت رتبه سوم ندانست.
  • در بخش ویژه جشنواره نیز «حمیدرضا بوجاریان» از روزنامه همشهری، «علیرضا مهدی زاده» از راوی امروز، «سحر حاجی اسداللهی» از عصر شرق و «مرتضی فغانی» از دنیای سرمایه گذاری تقدیر شدند.
کد خبر 540873

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha