چهارشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۴:۵۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: علی لاریجانی در گفتگوی تلفنی با خالد مشعل دبیرکل سیاسی حماس، مسائل فلسطین را از مهم‌ترین مسائل جهان اسلام خواند و تأکید کرد: ما مسایل فلسطین را به طور جدی رصد می‌کنیم.

به گزارش ایرنا رئیس مجلس شورای اسلامی، در این گفتگوی تلفنی با تاکید بر ضرورت اتحاد نیروهای مقاومت فلسطین، خطاب به خالد مشعل گفت: مجلس شورای اسلامی از شما پشتیبانی می‌کند.

لاریجانی با اشاره به شرایط دشوار کنونی فلسطین به ویژه محاصره غزه که از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی تحمیل شده است، اظهار داشت: امیدواریم حماس و سایر گروه‌های مقاومت در این شرایط پیشتاز باشند.

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین از ابراز لطف آقای خالد مشعل قدردانی و اظهار امیدواری کرد که به زودی با وی دیدار داشته باشد.

دبیرکل سیاسی حماس نیز در این گفتگوی تلفنی مسئولیت جدید آقای لاریجانی را به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی به وی تبریک گفت و خاطر نشان کرد: شما شخصیت ارزنده و بسیار مهمی هستید و در هر مسئولیتی که بوده‌اید نقش پیشتازی داشته‌اید.

خالد مشعل گفت: موضع شما در مسئله فلسطین بسیار شجاعانه است و ما با اتکای به این مواضع، اطمینان داریم که مقاومت فلسطین راه پیروزی را ادامه می‌دهد.

وی افزود: حمایت‌های شما از مقاومت و حماس، موجب دلگرمی نیروهای مقاومت است و ما در بحث مقاومت با همه وجود جدی و استوار هستیم تا به حقوق ملت فلسطین دست یابیم.

کد خبر 54048

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز