شیوه نامه نقل و انتقالات بین منطقه‌ای فرهنگیان سازمان آموزش و پرورش شهر تهران برای سال تحصیلی ۸۷-۸۸ ابلاغ شد.

این شیوه‌نامه نقل و انتقال بین منطقه‌ای کارکنان واحدهای آموزشی شامل مدیر، معاون، مربی پرورشی، مربی بهداشت، مربی تربیت‌بدنی، آموزگار، دبیر، هنر آموز، دفتردار، خدمتگذار، سرایدار، متصدی کارگاه، متصدی آزمایشگاه، استادکار و غیره را در بر می‌گیرد.

بر این اساس نقل و انتقالات بین منطقه‌ای صرفاً در یک مرحله و به‌صورت رایانه‌ای انجام می‌‌گیرد. طبق اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، برای نخستین بار در سطح این سازمان و مناطق تابعه، در خواست فرم انتقال از طریق اینترنت و وب سایت به آدرس www.tehranedu.ir و www.enteghal.tehranedu.com به‌صورت آنلاین صورت می‌گیرد.

فرهنگیان برای ثبت‌نام و ارائه تقاضای خود از طریق اینترنت لازم است که کد فعال‌سازی را از مسئول واحد سازمانی خود ویا مدیر آموزشگاه مربوطه دریافت کنند. زمان درخواست تقاضای انتقال از اول خرداد آغاز و یا پایان ساعت ۲۴ روز ۳۱ خرداد ۸۷ ادامه می‌یابد.

متقاضیان باید تا پایان شهریور ۸۷ دارای حداقل ۵ سال سابقه اشتغال تمام وقت رسمی یا پیمانی در آموزش و پرورش داشته باشند.

هر یک از متقاضیان واجد شرایط، مجاز به انتخاب ۳ منطقه به دلخواه خود هستند اما با توجه به این‌که انتقال بر حسب عدم‌نیاز مبدأ و نیاز مقصد از بالاترین امتیاز به مناطق انتخابی و براساس اولویت مندرج در فرم درخواست انتقال صورت می‌گیرد لذا فرهنگیان، مناطق را به تناسب سوابق و امتیازات اکتسابی خود انتخاب کنند.

فرهنگیانی که خود یا همسر یا فرزندان آنان دچار بیماری صعب‌العلاج از قبیل سرطان، دیالیز کلیه‌ها، عقب ماندگی ذهنی و غیره هستند، لازم است در هنگام ثبت درخواست خود در فضای اینترنت، نوع انتقال را «استثنای پزشکی» درج کرده و سپس مدارک پزشکی و مستندات خود را به امور اداری (کارگزینی) منطقه محل خدمت ارائه کنند تا درصورت تایید کمیسیون پزشکی این سازمان و درصورت نیاز مقصد، مساعدت ممکن به عمل آید.

بستگان درجه یک شهدا و مفقودالاثرها (شامل پدر، مادر، همسر و فرزند) و جانبازان ۲۵ درصد به بالا و آزادگان و همسر آنان، رزمندگان دارای حداقل ۳۶ ماه سابقه خدمت داوطلبانه در جبهه‌های جنگ حق علیه باطل با ارائه مدارک مستند و مراقبان جانبازان با ارائه مدارک از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران با رعایت بند یک با ارائه مدارک و مستندات و با داشتن ۵ سال سابقه خدمت رسمی یا پیمانی درصورت نیاز مقصد به‌صورت استثناء منتقل خواهند شد.

حافظان ۲۰ جزء قرآن مجید با رعایت بند یک با داشتن ۵ سال سابقه رسمی یا پیمانی درصورت نیاز مقصد منتقل خواهند شد لذا ابتدا باید در هنگام ثبت درخواست خود در اینترنت، نوع انتقال را «حافظ قرآن» انتخاب کرده تا پس از پایان ثبت‌نام درخواست‌ها و اثبات موضوع با ارائه مدارک و تایید ستاد اعتلای قرآن سازمان، منتقل شوند.

تأکید می‌شود ‌هرگونه صدور و اجرای انتقالی از تاریخ اول هر ماه لغایت پنجم ماه صادر و به مقصد ارسال شود تا پرداخت حقوق منتقلین به‌صورت معوق باقی نماند. انتقال خروج از تهران براساس قانون خروج از کلانشهرها و ضوابط اجرایی بودجه سال ۸۷ خواهد بود.

مدیر روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش شهر تهران گفت: اعلام نتایج از طریق وب سایت سازمان آموزش و پرورش شهر تهران تا تاریخ ۲۵ تیر ۸۷ خواهد بود. براساس مصوبه دولت، هر گونه انتقال از سایر استان‌ها به تهران و سایر کلانشهرها ممنوع است.

کد خبر 52629

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز