یکشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۱۶:۱۴
۰ نفر

شرکت ذوب‌آهن اصفهان دلایل تاخیر عرضه محصولات خود را در بورس کالا اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار همشهری، به دنبال انتشار گزارشی در روز چهارشنبه ۸ اردیبهشت ماه با عنوان « وزارت صنایع تسلیم شد»، در صفحه بورس شرکت ذوب‌آهن اصفهان با ارسال توضیحی دلایل تاخیر این شرکت را در عرضه محصولاتش در ۳ بند توضیح داد.

در این توضیح آمده است: شرکت ذوب‌آهن اصفهان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه سازمان توسعه معادن و صنایع معدنی ایران  (ایمیدرو) بوده و درحال حاضر ۱۰۰ درصد سهام آن متعلق به وزارت صنایع و معادن است؛ بنابراین همه فعالیت‌های این شرکت از سیاست‌های فروش گرفته تا برنامه‌های توسعه راهبردی تماما در چارچوب سیاستگذاری‌های وزارت صنایع است.

در بند دوم این توضیح آمده است: از زمان راه‌اندازی بورس فلزات در سال ۸۲ تاکنون، این شرکت تمامی مقاطع ساختمانی خود اعم از میلگرد و تیرآهن را براساس تقابل عرضه و تقاضا و کشف قیمت در این تالار به بازار عرضه کرده، که سیاست وزارت صنایع نیز تاکید بر تداوم حضور در بورس کالا است.

ذوب‌آهن در ادامه توضیح داده است: این شرکت با هماهنگی کامل با وزارت صنایع و معادن و برای جلوگیری از التهاب بازار به دلیل افزایش قیمت‌های جهانی و جو روانی ابتدای هر سال، با تاخیر در عرضه محصولات خود توانست از افزایش کاذب قیمت‌ها در بازار جلوگیری کند.

کد خبر 51535

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز