چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۲۰:۳۹
۰ نفر

با تکذیب امضا شدن حکم سرپرستی وزارت کشور برای محمدرضا رحیمی و بی‌اطلاعی وزیر‌کشور از جابه‌جایی و تغییر وی، مصطفی پورمحمدی تلویحا گفت

 که درخصوص تغییر، هنوز چیزی به وی ابلاغ نشده و  وی همچنان وزیر کشور است.

پورمحمدی در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران طی سخنانی که ایسنا خبر آن را منتشر کرد، در پاسخ به سؤالی درخصوص معرفی‌شدن رحیمی به‌عنوان سرپرست وزارت کشور گفت: فعلا هستیم و کارهای‌مان را انجام می‌دهیم.

وی افزود: بنای‌مان این است که تا وقتی در این سمت باشیم به کارمان ادامه دهیم، در مورد رفتن یا نرفتن هم تصمیم‌گیری با من نیست، قرار هم نیست که در این‌باره از کسی سؤال کنم.

رئیس دفتر رئیس‌جمهوری، با تکذیب شایعه انتصاب خود به‌عنوان سرپرست وزارت کشور، گفت: حکمی برای سرپرستی رحیمی بر وزارت کشور زده نشده است. به گزارش مهر، عبدالرضا شیخ الاسلامی پس از جلسه هیات دولت در گفت‌وگو با خبرنگاران درخصوص صدور حکم سرپرستی برای رحیمی که در رسانه‌ها به آن اشاره شده نیز گفت: هنوز حکمی از سوی رئیس‌جمهوری در این خصوص صادر نشده است. 

مشاور رئیس‌جمهوری هم اعلام خبر صدور حکم برای سرپرست جدید وزارت کشور را تکذیب کرد و در عین حال گفت: برداشت من این است که تغییرات در وزارت کشور صورت خواهدگرفت. به گزارش فارس، صادق محصولی در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه چه زمانی تغییر و تحولات در وزارت کشور صورت خواهد گرفت، گفت: این موضوع را از سخنگوی دولت بپرسید و بنده اطلاعی در این زمینه ندارم.

وی در برابر اصرار خبرنگاران بر این سؤال اظهار داشت: برداشت من این است که این تغییرات صورت خواهد گرفت اما اینکه چه کسی جانشین می‌شود را از سخنگوی دولت بپرسید.
محصولی در پاسخ به این سؤال که آیا حکم سرپرست وزارت کشور برای محمد رضا رحیمی ازسوی رئیس‌جمهوری صادر شده است یا خیر؟ گفت: اگر حکمی صادر شده باشد حتما اعلام خواهد شد.

کد خبر 50499

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز