تام هنکس با ارسال یک نامه و یک ماشین تحریر کرونا به استرالیا از پسرکی که به خاطر داشتن نام کرونا آزار و تحقیر شده دلجویی کرد.

هدیه تام هنکس به پسرکی به نام کرونا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تایم، بازیگر سرشناس آمریکایی و ریتا ویلسن در دوران اقامت در استرالیا به بیماری کووید-۱۹ مبتلا شدند و پس از بهبودی به آمریکا بازگشتند. هنکس و همسرش همان زمان در قرنطینه خانگی نامه‌ای دلگرم‌کننده از پسری خردسال به نام کرونا دریافت کردند و البته هرگز این لطف را از یاد نبردند.

کرونا دی‌وریس، پسر هشت ساله استرالیایی در نامه خود پی از پرسیدن حال زوج نامدار هالیوودی از مشکل خود در مدرسه برای آنها نوشته بود: در خبرها شنیدم شما و همسرتان به کرونا مبتلا شده‌اید. الان بهترید؟ من نام خودم را دوست دارم اما بچه‌ها به من می‌گویند کروناویروس و این باعث می‌شود ناراحت و عصبانی شوم.

این نامه صمیمی هنکس را به فکر انداخت و او در پاسخ به کرونا نوشت: نامه تو من و همسرم را شگفتزده کرد. می‌دانی، تو تنها کسی در دنیا هستی که من با نام کرونا می‌شناسم؛ بسان حلقه‌ای دور خورشید، شبیه یک تاج. فکر کردم این ماشین تحریر به درد تو می‌خورد. از یک بزرگ‌تر بپرس چطور کار می‌کند و با آن پاسخ نامه من را بده.

هنکس یک مجموعه بزرگ از ماشین تحریر دارد و با همین عشق ایده نرم‌افزار ماشین تحریر را هم خلق و اجرایی کرد. او که نویسنده یک مجموعه داستان به نام «داستان‌های ماشین تحریر» است، در پایان نامه خود به کرونا، یکی از دیالوگ‌های شخصیت وودی را در فیلم «داستان اسباب‌بازی» با مضمون یافتن یک دوست تازه نوشت.

کد خبر 504740

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha