مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۱۶:۰۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران سال ۸۷ را سال توسعه نوسازی شهر تهران دانست.

 در سالن جلسات سازمان نوسازی شهر تهران برگزار شد.

به گزارش سما، مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران در اولین گردهمایی مدیران مجری طرح نوسازی مناطق تهران، پیوستن مدیران طرح‌ها را به خانواده بزرگ نوسازی خیر مقدم و اظهار کرد: مجریان طرح نوسازی از ترکیب مشترک سازمان نوسازی و مناطق شهرداری شکل گرفته که مسئول پیگیری های اجرایی طرح‌های نوسازی در مناطق مربوطه خواهند بود.

دکتر علیرضا عندلیب به مناسبت چهلمین سالگرد تاسیس سازمان نوسازی شهر تهران به تصویری از فعالیت سازمان و عملکرد غیر مرتبط با نوسازی بافت های فرسوده  طی چهل سال گذشته پرداخته و گفت: آذرماه 1384، که نوسازی بافت های فرسوده به صورت یک کلیت در دستور کار سازمان قرارگرفت را می توان تولد دوباره سازمان نوسازی دانست.

وی سال 1387 را سال پاسخگویی و ارائه همه طرح و برنامه های تدوین شده خواند وافزود: پیش از این تأکید ما بر ضرورت نوسازی بافت های فرسوده بود، اما امروز علاوه بر نکته پیشین، توقع مردم و انتظارات کلیه جوامع ذی نفوذ و ذی ربط و نیز ارائه شیوه های موثر و چگونگی تسریع نوسازی و نهایتاً انتظار بیشتر از سازمان مطـرح اسـت. لـذا امسـال را سال توسـعه نوسـازی شهـر تهـران نـام نهـادیـم که این هـدف نـیز توسـط" شهرداران محترم مناطق" و شما " مدیران طرح" انجام خواهد شد.

دکتر عندلیب از6 ماهه اول سال بعنوان بهترین فرصت و زمان برای عملیاتی کردن برنامه های اجرایی  یاد کرد وگفت: طی دوسال گذشته مسئولیت محوری به این معنا که کارشناسان علاوه بر  کشف موانع و مشکلات، می بایست به ارائه راه حل پرداخته و آن را آگاهانه پیگیری کنند، سرلوحه فعالیت های سازمان نوسازی بوده است.

وی تاکید کرد: امیدوارم بر طبق این اصل مدیران طرح ها نیز با پیگیری های مستمر، کانون و مرکز همه تعاملات بین سازمان نوسازی و شهرداری های مناطق باشند و هر چه سریعتر بر مبنای برنامه ابلاغ شده، برنامه های اجرایی سال 87 مناطق را ارائه کنند.

وی در ادامه افزود: البته تسریع در امور به معنای شتابزدگی و عجولانه وارد کار شدن نیست؛ آنچه ارزشمند است، سرعت و کیفیت کار بر مبنای مطالعات دقیق قبل از هرگونه اقدام خواهد بود.

به گفته وی مطالـعه طرح های اجرا شده توسط سازمان، می تواند راهنمـای خوبی برای مدیران طرح ها در نوسازی 25 محله ای که درسال 1387 در دستورکار قرار دارد، باشد.

عندلیب تصریح کرد: اگر چه مواردی که در این جلسه  مطرح شد، پس از برگزاری بیش از 10 جلسه با مدیران و کارشناسان ارشد مدیریت شهری حاصل شده است و اساساً پاسخگوی تردیدها، نقدها، تحلیل ها وبازنگری است لیکن سازمان نوسازی شهر تهران انعطاف پذیر بوده و از هرگونه ایده و نوآوری در جهت تسریع  رسالت و مأموریت سازمان استقبال و پشتیبانی خواهد کرد.

کد خبر 49805

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز