پنجشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۱۳:۴۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: وحید هاشمیان با تیم سابق خود بوخوم قراردادی سه ساله امضا کرد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، هاشمیان ‪ ۳۱‬ساله، در انتهای مدت قرارداد خود با هانوفر و بدون پرداخت مبلغ انتقالی، به بوخوم منتقل شده است.
این گزارش حاکیست که قرارداد هاشمیان با بوخوم در سالهای اول و دوم قطعی است، اما سال سوم این قرارداد در صورت رضایت دو طرف ادامه خواهد یافت.

پیش از این، سایت ورزشی رویه اشپورت هم از احتمال پیوستن هاشمیان به بوخوم ظرف هفته جاری خبر داده و نوشته بود که این بازیکن ایرانی قرار است بعنوان بازیکن مهاجم، در کنار استانیسلاو وستاگ در نوک حمله تیم فوتبال بوخوم به میدان برود.

هاشمیان نیز پیشتر ضمن تایید خبر جدایی‌اش از هانوفر [بیشتر]، به روزنامه هانوفرشه آلگماینه سایتونگ گفته بود اینکه فقط بعنوان یک یار ذخیره وارد میدان رقابت شوم، برایم راضی‌کننده نیست.

هاشمیان افزود: از همین رو احتمالا حضور در یک باشگاه جدید به مثابه یک فرصت جدید و بهتر خواهد بود.

تمایل هاشمیان برای بازگشت به بوخوم

هاشمیان در مدت حدود سه سال حضور خود در باشگاه هانوفر در مجموع در ‪۷۴‬ بازی بوندسلیگایی این باشگاه در قالب سه فصل به میدان رفت و در این مدت ‪۹‬ گل هم به ثمر رساند و در آخرین مسابقه این تیم هم پاس گلی را در اختیار بازیکنان هم تیمی خود قرار داد.

پیش از این برخی از رسانه‌ها از احتمال انتقال هاشمیان که به خاطرقابلیت پرش برای سرزنی توپ لقب هلی کوپتر را در بین هواداران هانوفر دارد، به تیم‌های دسته دومی بورسیا موشن گلادباخ و و نیز باشگاه سابقه‌اش بوخوم خبر داده بودند.

هاشمیان موفق‌ترین فصل بوندسلیگای خود را در فصل ‪ ۲۲۰۰-۴۰۰۳‬پشت سر گذاشته بود که آن مقطع زمانی ‪ ۱۶‬گل برای تیم بوخوم به ثمر رساند و ‪ ۲‬پاس گل هم به بازیکنان هم تیمی خود ارایه کرده بود.

تیم فوتبال باشگاه هانوفر ‪ ۹۶‬در زمان حاضر با ‪ ۴۱‬امتیاز در مقام دهم رقابتهای بوندسلیگا قرار دارد.

کد خبر 49798

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز