سه‌شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۱۰:۵۴
۰ نفر

علی کهن‌نسب: بسیاری از مهارت‌هایی که ورزشکاران کسب می‌کنند، حاصل روزها و ماه‌ها تلاش است؛ به‌خصوص تمرین در دوره نوجوانی که می‌تواند بهترین زمان برای یادگیری مهارت‌های مختلف ورزشی باشد.

شما هم می‌توانید با تمرین‌های ساده ورزشی خیلی از این مهارت‌ها را، حتی با امکانات کم بیاموزید. از این شماره با دوچرخه همراه باشید تا با چند مهارت ورزشی آشنا شوید:

چشم بسته در تنیس سرویس‌زن حرفه‌ای شوید

بهترین راه برای این‌که در ورزش تنیس سرویس‌زن ماهری شوید،این است که هنگام بازی هر زمان که خواستید توپ را در یک فضای مشخصی به هوا پرتاب کنید. برای این کار از دوستتان بخواهید تا چشمان شما را از پشت ببندد و پس از آن سعی کنید تا توپ را سرویس بزنید. در ابتدا دشوار است، اما خیلی زود می‌توانید این کار را انجام دهید.

 اگر این حرکت را زیاد تمرین کنید، چنان در کارتان مسلط می‌شوید که وقتی  چشمان شما را باز کنند، قادر هستید تا توپ را در مسیر صحیح و یک مکان مشخصی پرتاب کنید. در این صورت سرویسی که در تنیس زده می‌شود،می تواند  بهترین سرویس‌ها  باشد.

برای کسب تجربه بد نیست تا یک مسابقه تنیس را نگاه کنید و به نحوه سرویس‌زدن حتی بزرگ‌ترین بازیکن‌های تنیس، دقت کنید که چگونه توپ را در یک فضا و مسیر مشخصی به هوا پرتاب می‌کنند و سپس ضربه خود را به زمین حریف وارد می‌کنند.تمرین کنید، در این صورت شما غیرقابل مهار خواهید بود.

کد خبر 49446

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز