پنجشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۸۷ - ۱۲:۱۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: ملی‌پوشان ایران بیست و هفتمین دوره مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا را با یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز به پایان رساندند

به گزارش ایسنا در آخرین روز این رقابت‌ها و در رشته‌ی استقامت جاده بزرگسالان، ملی‌پوشان کشورمان نتوانستند ناکامی روز‌های گذشته خود را جبران کنند و در این روز هم هیچ کدام از مدال‌های توزیع شده به رکابزنان ایرانی نرسید. پنج‌شنبه 29 فروردین در قسمت استقامت جاده مردان که به مصافت 180 کیلومتر برگزار شد، رکاب زن ژاپنی قهرمان شد. دوچرخه‌سواری از ازبکستان در مکان دوم قرار گرفت، دیگر رکابزن ژاپنی عنوان سوم را به خود اختصاص داد.

در این قسمت مهدی سهرابی از تیم ملی کشورمان با قرارگرفتن در مکان هفتم نزدیک‌ترین رکاب‌زن ایرانی به صدر جدول بود. قادر میزبانی نهم شد و  حسین عسگری و حسن ملکی به ترتیب مکان‌های دهم ویازدهم را به خود اختصاص دادند.

در پایان بیست و هفتمین دوره‌ی مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی جوانان و بزرگسالان آسیا در دو قسمت مردان و زنان در اوزاکای ژاپن، تیم ملی ایران یک مدال طلا توسط حسین ناطقی در رشته‌ی چهارکیلومتر تعقیبی انفرادی [بیشتر]، یک مدال نقره در رشته‌ی چهار کیلو تعقیبی بزرگسالان و یک مدال برنز در چهار کیلومتر تعقیبی تیمی جوانان کسب کرد.

دوچرخه سواری قهرمانی آسیا: یک نقره و یک برنز در دومین روز

این در حالی است که ملی‌پوشان ایران در دوره‌ی گذشته این رقابت‌ها در بانکوک تایلند، 15 مدال رنگارنگ ( سه مدال طلا، شش مدال نقره، شش مدال برنز) کسب کرده بودند.

کد خبر 49071

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز