به گزارش همشهری آنلاین، صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اعلام این خبر گفت: با بهرهبرداری از این تقاطع غیرهمسطح علاوه بر فراهم شدن امکان تغییر مسیر از باند جنوب به شمال بزرگراه شهید چمران به باند شمال به جنوب این بزرگراه، دسترسی مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید چمران به خیابان گیشا برقرار شده و امکان دسترسی از مسیر شرق به غرب بزرگراه جلال آل احمد به خیابان گیشا نیز تسهیل خواهد شد.
صبوری، اجرای این تقاطع غیرهمسطح را در راستای اصلاحات صورت گرفته در طرح اولیه پروژه احداث زیرگذر کوی نصر توصیف کرد و افزود: به دنبال اصلاح وضعیت دسترسی بزرگراه شهید چمران به خیابان گیشا و حذف مسیر ورودی زیرگذر به این معبر، طراحی تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید چمران در محدوده بوستان گفتگو در دستور کار قرار گرفت تا به این ترتیب یک مسیر دسترسی اصولی از بزرگراههای شهید چمران و جلال آل احمد به خیابان گیشا در اختیار شهروندان قرار گیرد.
به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، اجرای پروژه زیرگذر کوی نصر بر اساس طرح اولیه نه تنها کیفیت زندگی در خیابان گیشا را کاهش میداد بلکه به دلیل افزایش احتمال پس زدن ترافیک در مسیر زیرگذر تا بزرگراههای جلال آل احمد و شهید گمنام، بر مشکلات ترافیکی موجود در محل تقاطع اضافه میکرد.
نظر شما