مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۸۷ - ۲۰:۵۱
۰ نفر

گروه شهری: مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه حضور در مجلس در جمع خبرنگاران پارلمانی در پاسخ به این سؤال که در سال 87 چند خط مترو تاسیس می‌شود،گفت:

در این سال خط جدید راه‌اندازی نمی‌شود، بلکه خط‌هایی که در حال حاضر موجود است تکمیل می‌شود، ضمن اینکه ما برای دو خط هم در حال پیدا کردن فاینانسر هستیم تا فاینانس پیدا کنند. به گزارش همشهری رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه وزیر کشور و برخی دیگر از مسئولان معتقدند با گسترش مترو در تهران، مهاجرت به این شهر نیز افزایش پیدا می‌کند، گفت: کل کشور باید این عزم را داشته باشد که به روستاها و شهرهای کوچک رسیدگی کنند تا حتی بتوان مهاجرت را معکوس کرد، البته این تشویق‌ها از سوی دولت انجام می‌شود، اما مهاجرت بیشتر متوجه حومه تهران است. در حال حاضر رباط کریم و شهریار رشد 12 درصدی داشته است، این در حالی است که در این شهرها در برخی از نقاط‌اش آب نیز وجود ندارد.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه چرا اختلافات بین شورای شهر و فرمانداری وجود دارد و چگونه باید اختلافات حل شود، گفت: تقریبا تمام مصوبات شورای شهر مانند مصوبات مجلس شورای اسلامی است که اگر نظر فرمانداری با این مصوبات مغایرت داشته باشد، تا جای لازم مورد اصلاح قرار می‌گیرد و ما با فرمانداری مذاکره  می‌کنیم و گاهی نیز فرمانداری همان مصوبه را می‌پذیرد. به جز یک مورد که نرخ تاکسی‌ها در سال 87 بوده که به نتیجه نرسیدیم و باید این مسئله به مرجع حل اختلاف بین فرمانداری و شورای شهر فرستاده شود.

کد خبر 48313

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز