چهارشنبه ۷ فروردین ۱۳۸۷ - ۰۹:۵۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس‌جمهور در نخستین جلسه هیئت دولت در سال جدید، بر تحولات اقتصادی در سال 87 تأکید کرد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، وی  با اشاره به پیام نوروزی مقام معظم رهبری مبنی بر سال 87؛ سال جهش های بزرگ به سمت قله های افتخار، بر ضرورت تسریع و سامان در انجام کارهای بزرگ از جمله تحولات اقتصادی، اصلاح ساختار ها ، به روز شدن کارها و فعالیت ها و برنامه کاهش هزینه های دستگاه های اجرایی و نیز انجام منظم سفرهای استانی تاکید کرد.

آقای احمدی نژاد در نخستین جلسه هیئت دولت در سال جدید با تبریک مجدد آغاز سال نو به ملت ایران، گفت : بحمدالله آغاز سال نو بسیار زیبا و پرنشاط بود و مردم عزیز با شادی و امید سفرهای نوروزی خود را آغاز کردند.

رئیس جمهور با بیان اینکه همه دستگاه های مسئول موظفند تمهیداتی بیندیشند تا مردم در سفرها دچار حادثه نشوند، تصریح کرد: سفرهای نوروزی ضمن همراه داشتن ابعاد گسترده فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی با برکت، منجر به توزیع ثروت و عشق به سرزمین خواهد شد.

آقای احمدی نژاد با بیان اینکه در حوزه سیاست خارجی با حفظ استقلال کشور باید فعالیت ها و گسترش مناسبات با سایر کشورها تداوم یابد، تاکید کرد: همه دستگاه ها باید در این سال با همت ، جدیّت و پشتکار نسبت به پیشبرد امور اقدام کنند.

همچنین در ادامه این جلسه وزیر آموزش و پرورش گزارشی از دلایل وقوع حادثه تصادف خودرو حامل کاروان راهیان نور فرهنگیان به دولت ارائه کرد.

اعضای هیئت دولت هم با ابراز تاسف از وقوع این حادثه دلخراش با خانواده های قربانیان این حادثه ابراز همدردی کردند.

در ادامه جلسه هیئت دولت مبلغ دو هزار و سیصد میلیارد ریال اعتبار برای جبران خسارت خشکسالی و سرما اختصاص یافت.

ایجاد شهرستان رستم در تابعیت استان فارس نیز از دیگر مصوبات این جلسه بود که به تصویب هیئت وزیران رسید.

کد خبر 47134

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز