یکشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۸۶ - ۱۸:۴۳
۰ نفر

گروه ورزش: تیموریان بعد از بازی با منچستر‌سیتی به اردوی تیم ملی ملحق می‌شود.

آندرانیک تیموریان که در مسابقات مهم سال گذشته از جمله جام ملت‌های آسیا، یکی از بازیکنان اصلی تیم ملی بود، در فهرست دایی هم حاضر است و در غیاب نکونام مصدوم نقش مهمی در میانه میدان خواهد داشت.

اما هافبک بولتون که باشگاهش این  روزها برنامه فشرده‌ای را پشت سر می‌گذارد، هنوز نتوانسته به اردوی تیم ملی ملحق شود.

پس از مسابقه روز پنجشنبه در زمین اسپورتینگ لیسبون در جام یوفا که بولتون همانند سایر نمایندگان انگلیسی نتوانست راهی برای صعود پیدا کند، این تیم در هفته جاری 3 بازی حساس را در لیگ برتر دارد.

بولتون که در رده هجدهم است و برای فرار از  سقوط می‌جنگد، دیروز میهمان ویگان بود، چهارشنبه در اولدترافورد بازی سختی با منچستریونایتد صدرنشین دارد و شنبه هفته آینده میزبان منچسترسیتی است.

به همین دلیل آندو ممکن است دیرتر از سایرین به اردوی تیم‌ملی بپیوندد. او پیش از بازی دیروز عصر مقابل ویگان، درباره زمان  بازگشت به تیم‌ملی و همچنین وضعیت فصل آینده‌اش صحبت کرد.

  • چه زمانی به اردوی تیم ملی می‌رسی؟

نامه فدراسیون فوتبال به باشگاه رسیده است. منتظر بازی با ویگان هستم و در تمرین فردا (امروز) با مربی صحبت می‌کنم تا زمان رفتنم مشخص شود. خودم دوست دارم هرچه زودتر به تمرین تیم ملی بیایم.

ولی فکر نمی‌کنم برای بازی بحرین به من اجازه رفتن بدهند، چون یک بازی دوستانه است و تاریخ آن جزو روزهای فیفا (فیفادی) نیست. به علاوه بولتون وضعیتی بحرانی دارد و همه بازی‌ها برای باشگاه مهم هستند. ما چهارشنبه با منچستریونایتد و شنبه با منچسترسیتی بازی داریم.

احتمالاً پس از آن بازی به من اجازه جدایی می‌دهند و در این صورت مستقیماً به کویت می‌روم. (بازی تیم ملی با کویت چهارشنبه، هفتم فروردین است)

  • در بازی مقابل اسپورتینگ پس از مدت‌ها بازی کردی. درباره بازی خودت چه فکر می‌کنی؟

خیلی وقت بود بازی نکرده بودم، ولی از بازی خودم راضی هستم. نمی‌دانم مربی چرا مرا تعویض کرد و فکر نمی‌کنم تصمیم او دلیل فنی داشت. با اینکه خیلی بازی نمی‌کنم، تمرینات  منظمی دارم. مرتب وزنه می‌زنم  و فکر می‌کنم از نظر بدنی  در شرایط خیلی خوبی هستم.

  • پیشنهاد بنفیکا چقدر جدی است؟

وقتی در پرتغال بودیم، یکی از مسئولین باشگاه بنفیکا با من صحبت کرد و من گفتم که با مدیر برنامه‌هایم صحبت کند.

  • برای فصل آینده پیشنهادهای دیگری هم داری؟

از بوندس‌لیگا و لالیگا هم پیشنهاد دارم، ولی خودم دوست دارم در انگلیس بمانم، چون به شرایط این لیگ عادت کرده‌ام و دیگر مشکل زبان ندارم.

  • از انگلیس هم پیشنهاد داری؟

از دو باشگاه لیگ برتری پیشنهاد دارم که موقعیت نسبتاً خوبی دارند. مدیر برنامه‌هایم در حال مذاکره است و ترجیح می‌دهم تا  زمانی که وضعیتم قطعی نشده، از این تیم‌ها نام نبرم. تنها می‌توانم بگویم که یکی از تیم‌ها لندنی است.

  • پس قطعاً از بولتون جدا می‌شوی؟

بله، کمتر از دو ماه دیگر به پایان لیگ برتر باقی مانده است و قرارداد من با بولتون به پایان می‌رسد. پس از اینکه قراردادم  را با این تیم تمدید نکردم، مربی از من کمتر استفاده کرد. ولی دیگر خیلی به این موضوع فکر نمی‌کنم و جدی تمرین می‌کنم تا برای بازی‌های تیم ملی و فصل آینده آماده باشم.

کد خبر 46683

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز